ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

واژگونی یک دستگاه مینی بوس با 25 سرنشین در بلوار شهید آوینی/ مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس با 25 سرنشین در بلوار شهید آوینی خبر داد.

واژگونی یک دستگاه مینی بوس با 25 سرنشین در بزرگراه شهید آوینیجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: ساعت 13:11 صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در بلوار شهید آوینی مقابل پمپ گاز سلمان فارسی به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله دو ایستگاه حریق و یک ایستگاه نجات به محل اعزام شدند.

وی افزود: آتش‌نشان‌ها در محل مشاهده کردند که یک دستگاه مینی‌بوس شخصی که بیش از 25 نفر سرنشین داشت به دلیل نا‌مشخصی با یک دستگاه سواری پراید برخورد و از مسیر منحرف و بعد از برخورد با تیر چراغ برق حاشیه بزرگراه و پست برق واژگون شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: تمام سرنشینان در وضعیت خطرناکی در داخل مینی‌بوس محبوس شده بودند که آتش‌نشان‌ها با رسیدن به محل شروع به خارج کردن افراد از داخل مینی‌بوس کردند.

ملکی بیان کرد: حدود 14 تا 15 نفر از سرنشنان مینی از نواحی مختلف بدن دچار مصدومیت شدید شده بودند و چندین کودک نیز در این خودرو حضور داشتند که در زمان واژگونی به بیرون از خودرو پرتاب شده بودند که ماموران آتش‌نشانی تمام آنها را تحویل عوامل اورژانس داد.

وی افزود: در محل هیچ مورد فوتی اعلام نشد و در حال حاضر تمام مصدومان حادثه به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار