در گزارش باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید؛
حجم معاملات شمش طلای مرکز مبادله به بیش از ۱۰ هزار کیلوگرم رسید
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نجفی معاون شرکت عمران شهر جدید صدرا گفت: استقرار این واحد هماهنگ کننده به منظور دسترسی آسان و سریع مراجعه کنندگان به خدمات این شرکت صورت گرفته است.
وی افزود: با راه اندازی میزخدمت مراجعه کنندگان برای پیگیری مطالبات و مشکلات خود دیگر نیازی به مراجعه مکرر به واحدهای مختلف ندارند و با تحویل مدارک خود به کارشناسان مستقر در این واحد میتوانند امور اداری خود را انجام دهند.
نجفی ادامه داد: استقرار میزخدمت در این شرکت علاوه بر افزایش سرعت و کیفیت خدمات، کاهش زمان خدمات رسانی و هزینهها را در پی داشته است.
معاون شرکت عمران شهرجدید صدرا بیان کرد: با برنامه ریزیهای صورت گرفته، در آینده نزدیک قرار است بخش بزرگی از خدمات این میز خدمت به صورت الکترونیکی انجام شود.
انتهای پیام/ر