مربی تیم ملی فوتبال گفت: در‌های تیم ملی باز است و محدودیتی وجود ندارد، بهترین‌ها را دعوت کنیم و مهم نیست بهترین‌ها کجا بازی می‌کنند و از کجا می‌آیند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مارکار آقاجانیان، مربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی فوتبال اظهار کرد: همه بازیکنان به غیر از پورعلی‌گنجی سالم هستند و با باشگاه او در ارتباط هستیم تا مشکل مصدومیت برطرف شود و زودتر به ما بپیوندد.

مربی تیم ملی فوتبال گفت: درهای تیم ملی باز است و محدودیتی وجود ندارد. سعی می‌کنیم بهترین‌ها را دعوت کنیم و مهم نیست بهترین‌ها کجا بازی می‌کنند و از کجا می‌آیند.

او افزود: تمرینات مان را شروع کردیم و همه با تعهد درحال کردن هستند. همانطور که می دانید نمی‌توانیم با تیم‌های اروپایی بازی کنیم و مجبور هستیم با تیم های آسیایی و ... بازی کنیم و با ارتباطاتی که کی‌روش داشته، توانستیم بازی تدارکاتی انجام دهیم. بازی با ترینیداد و توباگو و ونزوئلا هم تقریبا قطعی و هماهنگ شده است اما مشکلاتی داریم و دو زمان فیفادی را از دست داده‌ایم و چیز خوبی نیست. همه توقع دارند و امیدوارم بتوانیم این توقع را برآورده کنیم.

آقاجانیان خاطرنشان کرد: ما با تمام وجود و تعهد تمرین می کنیم و باید حمایت بیشتری شویم. حریفان‌ امکانات بهتری دارند و درحال آماده شدن هستند. دوست داشتیم با تیم‌های بهتری بازی کنیم، همانطور که حریفان‌مان با تیم‌های خوبی بازی می‌کنند. این مسئله ارتباطی به شرایط مالی ندارد و پس از ماه نوامبر، اردویی را در ماه دسامبر در دبی خواهیم داشت اما بازی هماهنگ نشده است و پیگیر هستیم آنجا هم بازی انجام دهیم، اما یکسری مشکلات وجود دارد.

مربی تیم ملی در خصوص تقابل با تیم‌های آمریکای جنوبی تصریح کرد: سطح تیم‌های آمریکای جنوبی بالا است و به این دلیل با آنها بازی می کنیم. تیم های آمریکای جنوبی حداقل از برخی تیم‌ های آسیایی بهتر هستند و بازی با این تیم‌ها حداقل می‌تواند در راه آماده‌سازی تیم ملی کمک کند.

وی در مورد اینکه چرا تیم ملی نمی‌تواند با تیم‌های اروپایی بازی کند، گفت: در این مقطع تیم‌های آسیایی نمی‌توانند با تیم‌های اروپایی بازی کنند، چون لیگ‌های اروپایی آغاز شده است و درباره سردار هم باید بگویم او یکی از بازیکنانی است که همه از مردم گرفته تا کادر فنی تیم ملی، گل‌های او را فراموش نکرده‌اند. او تمام تلاشش را در جام جهانی انجام داد و اکنون با روحیه خوب برگشته است و امیدوارم به ما کمک کند.

آقاجانیان در رابطه با حضور رامین رضاییان در تمرینات تیم ملی گفت: رامین در این چند سال جزو نفرات تیم ملی بوده و چرا نتواند با تیم ملی تمرین کند؟ قبلا هم بازیکنانی بوده‌اند که در مقاطعی مصدوم بوده یا تیم نداشتند و در کنار تیم ملی تمرین کرده و از امکانات استفاده کرده‌اند. در باره حضور او در مقابل بولیوی کی‌روش تصمیم می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:

برنامه تمرین تیم ملی فوتبال اعلام شد

سال سیاه تیم‌های شمالی و جنوبی در لیگ برتر فوتبال ایران

پیام تبریک اعضای تیم ملی فوتبال به علی کریمی


انتهای پیام/

صحبت های آقاجانیان در اردوی تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار