بارش بیش از ۶ میلی متر باران در آبیک/ احتمال آبگرفتگی معابر

کارشناس هواشناسی اعلام کرد: بیشترین بارش باران با شش و چهار دهم میلی متر در آبیک گزارش شده است.

مهدی آخوندی کارشناس هواشناسی استان قزوین در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ گفت:امروز در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و درپاره‌ای از مناطق استان بارش های رگباری باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد های لحظه ای  نسبتا شدید را خواهیم داشت.

به گفته وی، همچنین از بعدازظهر امروز با نفوذ زبانه‌های پرفشار، وزش باد‌های سرد شمالی، کاهش دمای هوا و در ارتفاعات شمالی استان پدیده مه پیش بینی می‌شود.

آخوندی پیش بینی کرد: فردا دمای هوای استان قزوین به طور میانگین ۴ تا ۶ درجه سردتر می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین اضافه کرد: از روز یکشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان می شود و بارش های رگباری تا اواسط هفته در استان ادامه دارد.

آخوندی پیش بینی کرد: باتوجه به رگباری بودن  باران و پدیده مه در برخی از نقاط استان احتمال آبگرفتگی معابر عمومی  و کاهش دید افقی وجود دارد.

کارشناس هواشناسی استان قزوین ادامه داد: بعد از آبیک، بیشترین بارش باران با سه و شش دهم میلی متر در تاکستان به ثبت رسیده است.

آخوندی افزود: در قزوین هم سه و شش دهم میلی متر بارش باران، گزارش شده است.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در بیشتر مناطق استان مانند رازمیان، معلم کلایه، آوج، سیردان،کوهین و بوئین زهرا باران باریده است.

وی اضافه کرد: بامداد امروز، آوج، کوهین، بوئین زهرا و قزوین با ۱۰ درجه خنک‌ترین و ظهر دیروز بوئین زهرا با ۲۹ درجه خنک‌ترین مناطق استان گزارش شده است.

به گفته کارشناس هواشناسی، در این مدت بیشینه دمای هوای شهر قزوین ۲۸ درجه ثبت شده است.

انتهای پیام/

بارش های رگباری میهمان استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.