احتمال انتشار مشخصات گوشی تاشوی سامسونگ در ماه آینده

مدیرعامل سامسونگ اعلام کرده که احتمال معرفی گوشی تاشوی این شرکت در ماه بعد بسیار بالاست و مشخصات کلیدی آن در زمان معرفی گفته خواهد شد.

احتمال انتشار مشخصات گوشی تاشوی سامسونگ در ماه بعدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سامسونگ چند وقت است که آمادگی خود را برای تولید گوشی‌های تاشو اعلام کرده و احتمال دارد این گوشی را به صورت رسمی در ماه ژانویه در CES 2019 آن را معرفی کند. ماه گذشته، دانگ جین کوه، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ در مصاحبه‌ای با CNBC اعلام کرد که گوشی تاشوی این شرکت که اکثر رسانه‌ها آن را Galaxy F می‌نامند، ممکن است در نوامبر امسال رونمایی شود اما به تازگی خبر رسیده است که این خبر چندان درست نیست. سامسونگ در نظر ندارد که این گوشی را ماه بعد میلادی رونمایی کند بلکه احتمال دارد چند ویژگی کلیدی این گوشی برای کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ در هفتم نوامبر آماده معرفی باشد.

آخرین شایعات درباره Galaxy F خبر می‌دهند که صفحه نمایش این گوشی در زمان استفاده به عنوان یک تلفن همراه هوشمند 4.6 اینچ است و هنگام استفاده به عنوان یک تبلت، 7.3 اینچ خواهد بود. این تغییر از گوشی به تبلت از طریق تا کردن صفحه نمایش گوشی اتفاق خواهد افتاد. ماه گذشته، برخی شایعات حدس و گمانی از نمایشگر Galaxy F زدند. نمایشگرهای به کار رفته در Galaxy F با شیشه Gorilla Glass محافظت نخواهند شد و در عوض، سامسونگ از یک پوشش از جنس پلی‌آمید تولید شده توسط صنایع شیمیایی Sumitomo استفاده خواهد کرد. با این روش، صفحه نمایش این گوشی از Gorilla Glass منعطف‌تر خواهد بود و انعطاف مهم‌ترین مسئله در یک گوشی تاشو است.

به نظر می‌رسد که برنامه سامسونگ برای رونمایی از این گوشی اوایل سال 2019 باشد پس یعنی می‌توانیم رونمایی Galaxy F را در ماه ژانویه پیش رو در شهر لاس وگاس آمریکا و طی مراسم Consumer Electronics مشاهده کنیم. گفتنی است، ممکن است کمپانی سامسونگ از پرچمداران جدید خود، Galaxy S10 و Galaxy S10 Plus در ماه بعد و در نمایشگاه MWC بارسلونا رونمایی کند.


بیشتر بخوانید: طرح‌های مفهومی از گوشی‌های تاشوی سامسونگ منتشر شدند


انتهای پیام/

گوشی تاشوی سامسونگ، Galaxy F ماه بعد معرفی خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار