بازی های پاراآسیایی جاکارتا 2018؛

رحمان: امیدوارم رکوردی تاریخی را در توکیو ثبت کنم

قویترین پاراوزنه بردار بازی های پاراآسیایی جاکارتا 2018 گفت: خوشحالم که علاوه بر کسب مدال طلا موفق به شکستن رکورد مسابقات هم شدم.

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیامند رحمان قوي ترين پاراوزنه بردار جهان بعد از کسب مدال طلای دسته فوق سنگین رقابت های پاراوزنه برداری بازی های پاراآسیایی جاکارتا 2018 اظهار كرد:خوشحالم که علاوه بر کسب مدال طلا موفق به شکستن رکورد مسابقات هم شدم البته توانایی جابه‌جایی رکورد جهان را هم داشتم اما با صلاحدید مربیان این کار را نکردم.

وی درباره برنامه اش برای آینده گفت: تمام تمرکزم موفقیت در پارالمپیک 2020 توکیو است و امیدوارم آنجا بتوانم یک رکورد تاریخی و ماندگار را ثبت کنم.

قویترین پاراوزنه بردار بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در خصوص اینکه وقتی با ممانعت مربیان برای رکوردشکنی مواجه شد، چه واکنشی داشت، عنوان کرد: به تصمیمات کادر فنی احترام می‌گذارم؛ شاید ضروری نبود وزنه بالاتری بزنم؛ شاید بدلیل این بود که آسیب نبینم. البته خیلی آماده تر از پارالمپیک ریو بودم، اما کادر فنی صلاح ندید وزنه بیشتری بزنم.

رحمان در خصوص اینکه چه وزنه ای را می‌تواند بزند عنوان کرد: این محرمانه است (باخنده) اما توانایی ثبت رکورد بالاترین از پارالمپیک ریو داشتم.


بيشتر بخوانيد: غریب شی: حیف شد نتوانستم وزنه 245 کیلوگرمی را بزنم

صلحی‌پور: هدفم کسب مدال طلا بود و بعد رکوردشکنی در بازی‌های پاراآسیایی

مرادی: در مسابقات پاراآسیایی مدال نقره نصیبم شد


انتهاي پيام/

اظهارات ملي پوش پاراوزنه بردار كشورمان در جاكارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار