سرمربی امید کاسپین قزوین؛

امتیاز گرفتن در قائمشهر کار راحتی نیست/ مقابل ملوان ساری برای پیروزی به میدان می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال امید کاسپین قزوین گفت: در هر بازی برای کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم و قطعا جلوی ملوان ساری هم از همین روش استفاده می‌کنیم.

صادق افشار سرمربی امید کاسپین قزوین در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  درباره بازی تیم‌های فوتبال امید کاسپین قزوین و پرسپولیس قائمشهر در هفته چهارم لیگ دسته اول امید باشگاه‌های کشور که با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید اظهارداشت: به نظرم بازی خوبی بود و کسب یک امتیاز از فوتبال مازندران کار کمی نیست، متاسفانه در این دیدار نتوانستیم از چند موقعیت خود به خوبی استفاده کنیم و توپ‌های ما به گل تبدیل نشد و شاید اگر این اتفاق رخ می‌داد ما پیروز میدان بودیم.

وی افزود: امتیاز گرفتن در قائمشهر کار راحتی نیست و هر تیمی که به این شهر می‌رود قطعا نمی‌تواند راحت امتیازبگیرد.

افشاار اضافه کرد: جو فوتبال در مازندران با حضورهواداران بسیار عجیب است حتی در رده سنی امید و با وجود اینکه چمن مصنوعی بود به نظرم نتیجه خوبی کسب کردیم.

سرمربی تیم فوتبال امید کاسپین تصریح کرد: در فصل جاری بازی‌ها را خوب شروع کردیم و علیرغم بدشانسی در هفته اول، اما درحال حاضر شرایط بهتری داریم و فکر می‌کنیم از هفته‌های آینده به آمادگی صددرصد برسیم.

افشار درباره بازی هفته آینده تیمش مقابل ملوان ساری خاطر نشان کرد: به هرحال برای پیروزی و حضور در جمع مدعیان برنامه خاص خود را برای رویارویی با این تیم داریم، ما در هر بازی برای کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم و قطعا جلوی ملوان ساری هم با اندیشه پیروزی و کسب امتیاز کامل به میدان خواهیم رفت.

اتتهای پیام/

قابل ملوان ساری برای پیروزی به میدان می‌رویم

 

برچسب ها: ورزش همگانی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.