مدیر کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران گفت:در حال حاضر با شرایط مالی موجود، توسعه فیزیکی خوابگاه‌ها مورد نظر ما نیست، اما در توسعه خدمات تا حد ممکن فعالیت می‌کنیم.

امیدواری مدیر کل اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران به طرح‌های توسعه‌ای به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد اسماعیلی، مدیر کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران گفت: امیدواریم با حمایت خیرین و حامیان دانشگاه بتوانیم طرح‌های توسعه‌ای خوابگاه‌ها شامل پروژه‌های آب خاکستری، انرژی خورشیدی، سنسورهای روشنایی و طرح‌های مربوط به سرای سبز را اجرا کنیم.

وی  ادامه داد: خیرین و حامیان کمک‌های خوبی به خوابگاه‌های دانشگاه تهران کرده‌اند و بخش قابل توجهی از تجهیزات مورد نیاز خوابگاه را با کمک آنها تأمین کرده و توانسته‌ایم تجهیزات بسیاری از خوابگاه‌ها را نوسازی کنیم.

اسماعیلی افزود: در حال حاضر با شرایط مالی موجود، توسعه فیزیکی خوابگاه‌ها مورد نظر ما نیست ولی در توسعه خدمات تا حد ممکن فعالیت می‌کنیم.

مدیر کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران تصریح کرد: تابستان امسال تمامی موکت‌های داخل خوابگاه‌های خالی از سکنه وپاکسازی کرده ایم، موکت‌های مستهلک را با موکت نو جایگزین کرده‌ایم. در مجموع حدود ۹ هزار متر شستشو شده و حدود ۷ هزار متر موکت نو در خوابگاه‌ها اضافه کرده‌ایم.

اسماعیلی درخصوص سایر اقدامات انجام شده، گفت: در تابستان توانستیم خوابگاه‌هایی که خالی از سکنه بود را علاوه بر نظافت و سمپاشی، لکه‌گیری و نقاشی کنیم، همچنین درها و پنجره‌ها را تعمیر و برخی از مشکلات موتورخانه‌ها، مشکلات تاسیساتی و مشکلات فاضلاب را رفع کنیم.

وی افزود: در خوابگاه‌های کوی پسران، دو ساختمان را برای اسکان ورودی‌های جدید تعمیرات اساسی کردیم.

 اسماعیلی ضمن اشاره به افزایش تعداد دانشجویان ورودی جدید امسال دانشگاه گفت: «تا این لحظه به همه دانشجویان مجاز به اسکان، خوابگاه اختصاص داده‌ایم.

مدیر کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران بیان کرد: معمولا در دانشگاه تهران برای اسکان دانشجویان بومی که از راه‌های دور به دانشگاه می‌آیند و بعضی از دانشجویان شبانه که از طرف اداره شاهد و ایثارگر یا از طرف سیستم مددکاری اجتماعی مرکز مشاوره معرفی می‌شوند، ظرفیت‌هایی در نظر گرفته می‌شود اما امسال به علت افزایش تعداد دانشجویان ورودی جدید، به دنبال تأمین این موارد از طریق معرفی به خوابگاه‌های خودگردان و اجاره‌ای هستیم.

انتهای پیام/

امیدواری مدیر کل اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران به طرح‌های توسعه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.