تمجید فدراسیون جهانی از قهرمان وزنه بردار ایرانی در المپیک جوانان

فدراسیون جهانی وزنه برداری در گزارشی به تمجید از قهرمان وزنه بردار ایرانی در المپیک جوانان پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری(IWF) در مورد طلایی که یوسفی در دسته 85+ کیلوگرم در رقابت فشرده با وزنه برداران بلغارستان و هلند تصاحب کرد، نوشت: در روز پایانی رقابت های وزنه برداری المپیک جوانان، در حضور دیدگان توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک، در حرکت یک ضرب رقابت بین علیرضا یوسفی قهرمان نوجوانان آسیا و انزو کوارگی نایب قهرمان نوجوانان اروپا در سال 2017 و 2018 بود که هر دو موفق به ثبت رکورد 162 کیلوگرم شدند.

 IWF  در ادامه نوشت: در حرکت دوضرب هم رقابت فشرده ای بین سه وزنه بردار ایران، بلغارستان و هلند بود اما علیرضا یوسفی در حرکت آخر توانست با تکنیک، قدرت و اشتیاق فراوان وزنه 218 کیلوگرم را بالای سر ببرد و با یک کیلوگرم رکورد بیشتر نسبت به وزنه بردار بلغارستان گردن آویز طلا شود.

این وزنه بردار ایرانی پس از کسب عنوان نخست گفت: این باور و خود باوری در من وجود داشت که می توانم مدال طلا را برای کشورم بدست بیاورم هر چند که رسیدن به این مسئله سخت و دشوار بود اما خوشبختانه به هر طریقی بود این مدال را کسب کردم. به هر حال این قهرمانی شادترین لحظه زندگی ام می تواند نام بگیرد و به نوعی این مدال طلا آینده و همه چیز من را ثبت می کند.


بیشتر بخوانید:

طلای دسته ۸۵+ کیلوگرم وزنه برداری به ایران رسید/ پایان خوش پولاد سر در سرزمین نقره با درخشش یوسفی

مرادی: بعد از ۸ سال در المپیک جوانان طلا گرفتیم/ یوسفی بهترین رکورد بازی‌ها را زد


انتهای پیام/

گزارش IWF از رقابت فشرده دسته 85 کیلوگرم المپیک جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.