معاون امور استان های صداوسیما خبر داد؛

انعکاس مراسم بزرگ اربعین به وسیله 150 شبکه رادیویی و تلویزیونی با 35 زبان مختلف

معاون امور استان های صداوسیما گفت:150 شبکه رادیویی و تلویزیونی با 35 زبان مختلف، اربعین حسینی را منعکس می کنند.

اربعین حسینی، نماد وحدت ملی و مذهبیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما گفت: 150 شبکه رادیویی و تلویزیونی با 35 زبان مختلف، اربعین حسینی را منعکس می کنند.

وی افزود:برای اولین بار، قرارگاه رسانه ای میرجاوه در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد تا ورود زوار از کشورهای همسایه برای مشرف شدن به عتبات عالیات را به تصویر بکشند.

دارابی بیان کرد:در اربعین سال گذشته،15 هزار و 700 دقیقه گزارش شبکه های استانی تولید و پخش شد.

وی ادامه داد:همچنین 7 هزار و 220 دقیقه گزارش در شبکه های سراسری و یک هزار و 400 دقیقه در شبکه های بین المللی تولید و پخش شد.

 معاون امور استان های صداوسیما اضافه کرد:در اربعین سال گذشته، 700 نفر از عوامل صداوسیما کار قرارگاه رسانه ای صداوسیما در مرزهای چند گانه کشور را انجام دادند.

 

 

تلاش های زیادی همه همکاران صدا و سیمای مرکز ایلام سال گذشته برای برقراری ارتباط با شبکه های سراسری و خود مرکز استان داشتند.

وی با بیان اینکه سال گذشته همه همکاران صدا و سیمای مرکز ایلام  تلاش های زیادی برای برقراری ارتباط با شبکه های سراسری و خود مرکز استان داشتند، گفت: امسال نیز در این راستا تمام امکانات فراهم است، همکاران در مرکز ایلام با آمادگی کامل بهترین تصاویر و گزارش های این حماسه را در اختیار همکاران در سراسر کشور قرار می گذارند.

دارابی عنوان داشت: یکی از ظرفیت های بزرگی که در استان در این راستا انجام شده امسال ۱۱۳ کیلومتر فیبر نوری از نقطه صفر مرزی ایلام تا صدا و سیمای مرکز ایلام به همت همکاران کشیده شده که برای ارائه صدا و تصویری بی نقص را به مردم در سراسر کشور ارائه دهند.

وی با تاکید بر اینکه صدا و سیما تمام وقت خود را خادم زائران می داند ، عنوان کرد: همچنین بیش از ۱۵۰ نفر از همکاران در صدا و سیمای مرکز ایلام به صورت شبانه روزی در این قرارگاه مستقر هستند که اینها خود ظرفیت بسیار بزرگی است.

 

انتهای پیام/ د

اربعین نماد وحدت ملی و مذهبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.