سرمربی تیم صنعت مس شهربابک؛

برابر پرسپولیس باید برنده باشیم

سرمربی تیم صنعت مس شهربابک در آستانه بازی با پرسپولیس گناوه گفت: بازی برابر پرسپولیس گناوه بازی بسیار حساسی است و ما جایی برای باخت نداریم.

رسول بامروت، سرمربی تیم صنعت مس شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با بیان اینکه بازی برابر پرسپولیس گناوه بازی بسیار حساسی است و ما جایی برای باخت نداریم، بیان داشت: تمام تلاشمان را می کنیم که سه امتیاز بازی را بگیریم و قطعاً شاهدی بازی خوبی از سوی بازیکنانمان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه پرسپولیس گناوه تیم خوبی است و ما بازی آنها با تیم نیروی زمینی را آنالیز کرده ایم، افزود: پرسپولیس ازبازیکنان تکنیکی و فیزیکی برخوردار  است و به ویژه در ضربات ایستگاهی خطرناک است اما ما برای آن برنامه داریم و سعی می کنیم از نقاط ضعفی که دارند به این تیم ضربه بزنیم.

بامروت تأکید کرد: ما حتما در خانه هجومی بازی می کنیم و به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستیم، پس به فکر دفاع کردن نیستیم.

وی با اعلام اینکه اگر بازیکنانمان آنچه را که ما می گوییم عمل کنند، سه امتیاز را خواهیم گرفت، تصریح کرد: بازیکنان ما آمادگی خوبی دارند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند اما یکی از مشکلاتمان، مصدومانی هستند که مسئله ای برای جایگزینی آنان نداریم.

در چارچوب رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم صنعت مس شهربابک، فردا دوشنبه ساعت 15:15 در ورزشگاه شهدای مس شهربابک میزبان تیم پرسپولیس گناوه است.

انتهای پیام/ب

جدال مس شهربابک با پرسپولیس گناوه در خانه

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار