وقوع ۲۰ تصادف منجر به جرح در جاده‌های گیلان/آماده باش پلیس نسبت به هشدار هواشناسی در پی بارش سیل آسای باران

جانشین پلیس راه گیلان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ تصادف منجر به جرح در جاده‌های گیلان رخ داده است و رانندگان با توجه به لغزنده بودن معابر با احتیاط تردد کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سرهنگ جابر صفاری جانشین پلیس راه استان گیلان گفت: تعداد ۲۰ فقره تصادف منجر به جرح در شبانه روز گذشته به علت تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت حق تقدم در جاده‌های استان رخ داده است و رانندگان باید با توجه به لعزنده بودن معابر با احتیاط و سرعت مطمئنه تردد کنند.

وی همچنین از آماده باش پلیس راه از عصر امروز نسبت به هشدار هواشناسی در پی بارش شدید باران و وقوع سیل خبر داد و از رانندگان خواست با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها با حفظ فاصله طولی خود با وسایل نقلیه جلویی، با سرعت مطمئنه و از هر گونه عجله و شتاب پرهیز کنند.

جانشین پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه ترافیک هم اکنون در جاده‌های برون شهری استان عادی و روان است افزود: ۲ محور فرعی گیلان در شرق و غرب گیلان همچنان به علت ریزش پل و رانش آسفالت مسدود است و رانندگان باید از جاده‌های جایگزین تردد کنند.

سرهنگ صفاری با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس گیرند تصریح کرد: رانندگان از سفر‌های غیرضروری در محور‌های کوهستانی خودداری کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

۲۰ تصادف منجر به جرح شبانه روز گذشته در جاده‌های گیلان رخ داد

برچسب ها: وضعیت راه ها ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.