دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در اعتراض به تکلیف نامعلوم قبولی در این دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ تعطیلی کلاس دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی یزد بعد ازیک هفته شرکت در کلاس به بهانه خطا در پذیرش ، موجی از نارضایتی را در بین دانشجویان جدید الورود و والدینشان در این دانشگاه پدید آورده است.

دانشجویان معترض می گویند: اسامی قبول شدگان قطعی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی یزد دو مرتبه اعلام شده و دانشجویان لیست قبول شدگان قطعی اول در دومین اعلام قبول شدگان جز قبول شدگان این دانشگاه نیستند.

یکی دیگر از دانشجوها گفت: مسئولان  این دانشگاه  ضمن ممانعت از حضور دانشجویان جدید الورود در کلاسهایشان پس از یک هفته شرکت در کلاس‌ها به آن‌ها اعلام کردند در پذیرش و اعلام نتایج اشتباهی صورت گرفته است.

مرگ رویا‌ها و بازی با سرنوشت دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی یزد

این دانشجویان نیز در اعتراض به مسئولان دانشگاه تجمع کردند و خواستار احقاق حقوق از دست رفته خود شدند .

دانشجویان و والدین آن‌ها می گویند انصراف این دانشجویان از رشته‌های خود در دانشگاه سراسری بدلیل قبولی در رشته‌های پزشکی، پرستاری، هوشبری و اتاق عمل این دانشگاه و بلا تکلیفی آن‌ها در حال حاضر علاوه بر ضربه شدید روحی به این دانشجویان و خانواده هایشان می تواند بیانگر خطا‌های احتمالی دیگری نیز باشد.

این دانشجویان معترض خواستار پیگیری این موضوع شدند و اعلام کردند این خطای فاحش در اعلام اسامی قبول شدگان قطعی دانشگاه نیازمند پاسخ سریع، روشن و منطقی مسئولان  این دانشگاه است.

عذرخواهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد از دانشجویان

معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:  با جدیت در حال بررسی و پیگیری هستیم و مسئولیت جبران خطا‌های احتمالی در گزینش دانشجویان را میپذیریم.

 

مرگ رویا‌ها و بازی با سرنوشت دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی یزد

طباطبایی باحضور در جمع معترضین ضمن عذرخواهی از دانشجویان و والدین بلا تکلیف قول پیگیری داد و افزود : این مشکل به صورت سراسری در چند واحد دانشگاه آزاد در سراسر کشور بدلیل چینش اشتباه رتبه‌ها رخ داده است.

انتهای پیام/ی

 بلا تکلیفی دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در رشته‌های انتخابی خود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.