194 برنامه فرهنگی ورزشی هفته تربیت بدنی در همدان

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی 194 برنامه فرهنگی و ورزشی در شهرهای مختلف این استان آغاز شده است.

194 برنامه فرهنگی ورزشی هفته تربیت بدنی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان همدان اظهار کرد: این برنامه ها با محوریت توسعه ورزش همگانی، اطلاع رسانی و ارائه گزارش عملکرد پیرامون فعالیت های انجام شده در حوزه ورزش و جوانان در شهرستان های مختلف این استان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: برنامه های گرامیداشت هفته تربیت بدنی از 26 مهرماه تا دوم آبان ماه امسال با شعار «چهل سال ورزش، چهل سال افتخار" از سوی وزارت ورزش و زیر نظر معاونت همگانی این وزارتخانه برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی ، 194 برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح شهرهای مختلف این استان آغاز شده است که از این تعداد 30 برنامه شاخص می باشد.

منعم یادآور شد: به صدا درآمدن زنگ زور خانه ها، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان و خانواده معظم شهدا، برگزاری همایش با شکوه جاماندگان اربعین حسینی در سطح استان، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در قهاوند، برگزاری مراسم زنگ ورش در مدارس استان و برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی از برنامه های مهم اجرایی همدان در هفته تربیت بدنی است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان بر اهمیت این هفته به جهت توسعه و گسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم و نقش کلیدی آن درتامین سلامت جسمی و روحی جامعه و به خصوص نوجوانان و جوانان به عنوان آینده سازان تاکید کرد.

وی یادآور شد: توجه جدی تر به برنامه های اجرایی استان همدان در هفته تربیت بدنی و ورزش ضروری است و انتظار می رود با کیفیت بسیار مطلوب برگزار شود.

انتهای پیام/د

برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی هفته تربیت بدنی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.