جامانده های فهرست بولیوی برای بازی با ایران کدام بازیکنان هستند؟

در فهرست تیم ملی بولیوی برای بازی با ایران نام برخی بازیکنان شاخص این تیم دیده نمی شود

جامانده های فهرست بولیوی برای بازی با ایران کدام بازیکنان هستند؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ فردا(دوشنبه) در دومین بازی تدارکاتی خود پیش از جام ملتهای ۲۰۱۹ امارات در ورزشگاه آزادی به مصاف بولیوی می رود.

سزار فاریاس، سرمربی بولیوی تیمش را برای حضور در چهل و ششمین دوره رقابت های کوپا آمه ریکا که از ۱۴ ژوئن تا ۷ جولای ۲۰۱۹ در برزیل برگزار می شود آماده می کند و به نسبت تیم کاملی را به ایران آورده است.

به جز کارلوس لامپه که برای بازی با ایران به کشورمان نیامده است سایر نفرات سرشناس این تیم مدت هاست به تیم ملی بولیوی دعوت نشده اند.

کارلوس لامپه، دروازه بان ۳۱ ساله و اصلی تیم ملی بولیوی با توجه به درخواست مسئولان تیم جدیدش یعنی بوکاجونیورز آرژانتین از مسئولان فدراسیون بولیوی همراه با سایر هم تیمی هایش به تهران سفر نکرده است.

نسبت به اردوی قبلی پشت کوهی ها(لقب تیم ملی بولیوی) که با تساوی بدون گل مقابل کره جنوبی و تساوی ۲ بر ۲ با عربستان همراه شد هم خورخه روخاس(مدافع اسپورت بویس- بدون بازی ملی) رائول کاسترو(هافبک استرانگست- ۱۵ بازی ملی) خوزه لوئیس وارگاس(هافبک بلومینگ-۵ بازی ملی و یک گل) برونو میراندا(مهاجم دی سی یونایتد آمریکا- ۶ بازی ملی) اکنون در فهرست فاریاس جایی ندارند.

بی شک رونالد رالدس، مدافع بولیوار که با ۱۰۲ بازی کوردار بازی ملی در بولیوی است سرشناس ترین غایب اردوهای اخیر این تیم بوده چراکه این بازیکن ۳۷ ساله پس از بازی با صربستان در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۸ دیگر به تیم ملی دعوت نشده است.

خوان کارلوس آرسه، مهاجم ۳۳ ساله و گلزن تیم بولیوار هم درست از همان زمان دیگر جایی در تیم بولیوی نداشته است.

رودریگو وارگاس و لوئیس آلی، ۲ مهاجم لژیونر بولیوی که هم اکنون به ترتیب در تیم های کارپاتی لفیف اوکراین و هرمانشتات رومانی عضویت دارند پس از بازی با صربستان دیگر به تیم ملی بولیوی دعوت نشده اند.


بیشتر بخوانید: 

کی روش: از گذشته بهتریم اما هنوز سردرد داریم/ سید جلال قلب مرا تسخیر کرده است

شجاعی: ثبات تیمی مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند به تیم ملی کمک کند

سخنرانی کی روش زیر عکس سید جلال!

آزمون: ۹۹ درصد به خاطر خانواده‌ام تصمیم گرفتم خداحافظی کنم

برگزاری تمرین آماده سازی بولیویایی‌ها در ورزشگاه آزادی


انتهای پیام / 

بازیکنان غایب بولیوی مقابل ایران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار