شهید مدافع حرمی که شهادتش را در مسیر پیاده‌روی اربعین خواست +فیلم

فیلم منتشر شده از شهید سعید بیاضی زاده در مسیر پیاده‌روی اربعین نشان می‌دهد این شهید در همین مسیر خواست تا با شهدا محشور شود.

شهید مدافعی حرم که شهادتش را در مسیر پیاده‌روی اربعین خواست +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخستین روحانی شهید مدافع حرم، شهید سعید بیاضی زاده است. فیلمی از حضور او در مراسم پیاده روی اربعین در فضای مجازی منتشر شده است که در این فیلم وقتی از او می‌خواهند جمله‌ای ناب بگوید تا ثبت شود، شهید بیاضی زاده می‌گوید ان‌شا‌الله خدا ما را با شهدایی که قبلا در این مسیر بودند محشور کند.

این فیلم توسط یکی از دوستان این شهید که هم قدم با او در مسیر پیاده‌روی اربعین بوده منتشر شده است. این کاربر همزمان با اشتراک این فیلم توضیحاتی درباره حضور شهید بیاضی زاده و خاطره‌ای از همراهی با او را به اشتراک گذاشت:

وقتی با #سعید_بیاضی_زاده هیات میرفتیم اینقدراشک میریخت که چشمهاش مثل کاسه خون سرخ میشد.ولی آرام و بیصدامانند سیل بهاراشک میریخت.آنقدرآرام که کسی متوجه نمیشد،توهمین پیاده روی #اربعین شهادتش رو از ارباب گرفت.

در ادامه می‌توانید این فیلم را ببینید.

گفتنی است؛ شهید سعید بیاضی زاده به عنوان  نخستین روحانی شهید مدافع حرم استان کرمان شناخته می‌شود که در روز یازدهم محرم مصادف با 95/7/22 به صف شهیدان مدافع حرم حضرت زینب (س) در سوریه پیوست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۰۱:۴۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
افتخار ما اناری ها این شهید است ،و شهیدانی که تقدیم انقلاب و دفاع از خاکمون کردن است امیدوارم ما روسیاه رو هم مورد شفاعت قرار بدن ، خوشا به سعادتشون واقعا ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۶ فروردين ۱۳۹۸
روحت شاد رفیق ،

خیلی کرامات ویژه ای داره ، فقط یه بار ازش بخواهید براتون دعا کنه ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۵ ۲۵ مهر ۱۳۹۷
روحش شاد
آخرین اخبار