تابلوی نقاشی جدید ترامپ در کاخ‌سفید جنجال به پا کرد!+ تصاویر

یکی از تابلو‌های نقاشی آویزان شده بر دیوار کاخ‌سفید از لنز دوربین خبرنگاران در هنگام مصاحبه دونالد ترامپ با برنامه «۶۰ دقیقه» شبکه سی‌بی‌اس پنهان نماند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت «سی تی وی نیوز»، در مصاحبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با برنامه «60 دقیقه» شبکه سی بی اس، یکی از تابلوهای نقاشی‌ آویزان شده بر یکی از دیوارهای کاخ سفید از لنز دوربین خبرنگاران پنهان نماند و جنجال زیادی به پا کرد.

در این تابلوی نقاشی، دونالد ترامپ در حال خوردن نوشیدنی با تعدادی از رؤسای جمهور پیشین آمریکاست. ترامپ در این نقاشی با همان کراوات قرمز رنگ و پوزخند همیشگی به تصویر کشیده شده است. در این تصویر رؤسای جمهور پیشین حزب جمهوری خواه آمریکا از جمله ریچارد نیکسون، رونالد ریگان، تدی روزولت، آبراهام لینکلن و جورج بوش پدر و پسر حضور دارند.

تابلوی نقاشی جدید ترامپ در کاخ سفید جنجال به پا کرد! + تصاویر

تابلوی نقاشی جدید ترامپ در کاخ سفید جنجال به پا کرد! + تصاویر

تابلوی نقاشی جدید ترامپ در کاخ سفید جنجال به پا کرد! + تصاویر

این نقاشی بوسیله «اندی توماس»، هنرمند آمریکایی کشیده شده است. توماس در گفتگو با روزنامه دیلی بیست اعلام کرد که این نقاشی را یکی از طرفداران ترامپ به او هدیه داده است. ترامپ هم به قدری از این نقاشی خوشش آمده بود که شخصا با نقاش آن تماس گرفت و از او تشکر کرد.

انتشار تصویری از این تابلوی نقاشی در داخل کاخ سفید انتقاد کاربران رسانه های اجتماعی را به دنبال داشت. برخی از کاربران این نقاشی را «رنگ و رو رفته»، «بی ارزش» و «وحشتناک» توصیف کردند. یک کاربر دیگر نوشت: «بیچاره لینکلن». همچنین کاربر دیگری هم نوشت: ترجیح می دهم تصویری از سگ‌ها در حال بازی پوکر را داشته باشم.

تابلوی نقاشی جدید ترامپ در کاخ سفید جنجال به پا کرد! + تصاویر

اما به نظر می رسد توجه این نقاش چاپلوس به جزئیات بسیار مورد پسند ترامپ قرار گرفته است. به عنوان مثال در این نقاشی، در حالی که دیگر رؤسای جمهور در حال خوردن نوشیدنی الکلی هستند، یک نوشابه رژیمی مقابل دونالد ترامپ قرار دارد!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شادی
۱۱:۵۷ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
همشون جهنمی هستند. لعنت ا... علیهم اجمعین
آخرین اخبار