نگارش کتاب‌بین المللی مرجع پزشکی هسته‌ای به قلم پزشک بوشهری

کتاب مبانی پزشکی هسته‌ای اثر پروفسور مجید اسدی پزشک بوشهری به منظور تکمیل کتاب بین‌المللی مرجع پزشکی هسته‌ای با عنوان (Clinical Nuclear Medicine) چاپ شد.

نگارش کتاب‌بین المللی مرجع پزشکی هسته‌ای به قلم پزشک بوشهریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای خلیج فارس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: نگارش این کتاب هفت سال به طول انجامید و اکنون انتشارات معتبر Springer آن در سطح بین‌المللی در دسترس متقاضیان قرار داده است.

پروفسور مجید اسدی افزود: این کتاب دارای ۹ فصل و ۱۳۳ زیر فصل است که در ۸۳۴ صفحه تدوین‌شده و از آن به‌عنوان جامع‌ترین کتاب آمادگی تخصصی طب هسته‌ای و رشته‌های مرتبط با آن یاد می‌شود.

او که فلوشیپ تصویربرداری پیشرفته از دانشگاه هاروارد و فلوشیپ PET-CT از دانشگاه استانفورد است، درباره دیگر ویژگی‌های اثرش گفت: طراحی فصل‌های این کتاب به شکلی صورت گرفته که خواننده بامطالعه هر زیر فصل بتواند مروری کلی بر پزشکی هسته‌ای در اصول پایه، بالینی، داروسازی و فیزیک داشته باشد.

پروفسور اسدی بیان کرد: در نگارش این مجموعه دو استاد مطرح پزشکی هسته‌ای که سابقه نویسندگی چندین کتاب مرجع بین‌المللی دارند نیز مشارکت داشتند.

رئیس مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای خلیج فارس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این کتاب در پایگاه‌های Amazon و Springer به مبلغ ۱۶۹٫۹۹ دلار در دسترس قرار دارد و با استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان رو به رو شده است.

انتهای پیام/ک

استقبال از کتاب مرجع پزشکی هسته‌ای اثر پزشک بوشهری

برچسب ها: نگارش ، کتاب ، پزشکی ، هسته ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.