توصیه‌های پزشکی، برای در امان ماندن از بیماری تنفسی و سرماخوردگی در اربعین +اینفوگرافیک

برای در امان ماندن از ابتلا به بیماری تنفسی و سرماخوردگی، توصیه‌های پزشکی موجود در این خبر را دنبال کنید.

توصیه‌های پزشکی برای در امان ماندن از ابتلا به بیماری تنفسی و سرماخوردگی در اربعین+ اینفوگرافیکبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برای انجام هر سفری بهتر است نکات مورد نیاز برای حفظ سلامتی در منطقه‌ای که به آن سفر می‌کنیم را به خوبی بدانیم و رعایت کنیم. ورود به آب و هوایی که شاید با آب و هوای محل زندگی ما متفاوت باشد، در طول سفر ممکن است به لحاظ جسمی ما را دچار ضعف و یا بیماری کند.

راه در امان ماندن از بیماری‌های احتمالی که ممکن است در طول سفر اربعین در کشور عراق برای ما به وجود بیاید، باید مطالب مرتبط با آب و هوا و همچنین شرایط بهداشتی منطقه را به خوبی از شبکه‌ها و کانال‌های خبری معتبر دنبال کرده و موارد مورد تاکید را رعایت کنیم.

با توجه به جو آب و هوایی موجود در عراق و شرایط بهداشتی حاکم در این کشور، بهتر است نکات بهداشتی را که از طریق مسئولان حوزه درمان و همچنین پیام‌های آموزشی معتبر به ما گوشزد می‌شود را در نظر داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: چه لباس‌هایی برای سفر اربعین مناسب هستند؟ +اینفوگرافیک 


در این اینفوگرافیک توصیه‌های پزشکی و بهداشتی برای در امان ماندن از بیماری‌های تنفسی و همچنین بیماری سرما خوردگی را مشاهده می‌کنید. بدون تردید حضور در میان میلیون‌ها زائری که از دهها کشور دنیا در روز اربعین خود را به کربلا رسانده‌اند، مستلزم رعایت نکات و توصیه‌های پزشکی و بهداشتی است.

توصیه‌های پزشکی برای در امان ماندن از ابتلا به بیماری تنفسی و سرماخوردگی در اربعین+ اینفوگرافیک

انتهای پیام/

برچسب ها: اربعین ، کربلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار