هزینه خروج از کشور از زوار دریافت نمی شود

شریعتی استاندار خوزستان گفت: امسال هزینه خروج از کشور از زائران اربعین حسینی دریافت نمی شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ شریعتی استاندار خوزستان گفت: امسال هزینه خروج از کشور از زائران اربعین حسینی دریافت نمی شود اما همچنان از خروج زائران بدون ویزا و مدارک شناسایی معتبر جلوگیری می شود.

*بنا بر اعلام فوریتهای پزشکی خرمشهر: فعالیت بیمارستان صحرایی دانشکده علوم پزشکی در مرز شلمچه 25 مهر به ‌صورت رسمی آغاز می‌شود. 450 نیروی بهداشتی و امدادی به زائران خدمات می‌دهند.

*سرهنگ قاسمپور معاون انتظامی خوزستان گفت: زائران پیش از خروج از کشور وسایل نقلیه خود را با رعایت نکات ایمنی و اطمینان از بسته بودن در خودرو در پارکینگ های شلمچه و چذابه، پارک کنند و لوازم با ارزش خود را در خودرو نگذارند.

*به گفته سرهنگ سقایی فرمانده قرارگاه اربعین در شلمچه گفت: ورود موتورسیکلت و سه چرخه به مسیر پیاده روی اربعین در شلمچه ممنوع است و خودروهایی که در مسیر پیاده روی زائران پارک شوند توسط شهرداری جابجا خواهند شد.

*و امید بن عباس مدیرکل امور اقتصادی استاندار گفت: با هماهنگی طرف عراقی، استان خوزستان آمادگی دارد بار تمام تجار و صادرکنندگان را از مسیر دریایی بندر خرمشهر به مقصد بنادر ام القصر و بصره ارسال کند.

انتهای پیام/ د

جلوگیری از خروج زائران بدون ویزا و مدارک شناسایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.