انهدام باند ۳ نفره سرقت خودرو در مازندران

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سارقان خودرو و کشف ۳۰ دستگاه خودرو سرقتی در شهرستان‌های بابل و بابلسرخبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت :در اجرای طرح‌های مقابله با سرقت کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه دار در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود : کارشناسان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده پلیسی، موفق به شناسایی یک باند ۳ نفره سرقت خودرو به سرکردگی یکی از سارقان حرفه‌ای در شهرستان بابل شدند.

سرهنگ مفخمی گفت : ماموران عملیات ویژه پلیس آگاهی استان با هماهنگی قضائی، متهمان را که با سرقت خودرو و جعل اسناد و مدارک خودرو‌های تصادفی، اقدام به فروش خودرو‌های سرقتی می‌کردند در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

 جانشین فرمانده انتظامی مازندران افزود : سرکرده این باند و همدستان وی، در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس تاکنون به بیش از ۳۰ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

وی گفت : در ادامه تحقیقات و بررسی‌های اطلاعاتی ۳۰ دستگاه خودروی پژو سرقتی که توسط متهمان در انبار‌های جداگانه‌ای در شهرستان‌های بابل و بابلسر جاسازی شده بود کشف کردند.

سرهنگ حسن مفخمی افزود : متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 انتهای پیام /ر 

کشف ۳۰ دستگاه خودروی سرقتی در مازندران

برچسب ها: نیروی اتتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار