مسئول بسیج دانش آموزی بروجرد خبر داد؛

اعزام ۳۲۰ دانش آموز بروجردی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

مسئول بسیج دانش آموزی بروجرد گفت: ۳۲۰ دانش آموز بروجردی مقطع متوسطه دوم روز جمعه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ "صادق قاسمی" مسئول بسیج دانش آموزی بروجرد گفت: اولین گروه از شهرستان بروجرد روز جمعه ۲۷ مهرماه در قالب هشت دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: در این اردو ۳۲۰ نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسطه به مدت سه روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

قاسمی اظهار داشت: همچنین در روز ۱۵ آبانماه دومین گروه از دانش آموزان به راهیان نور اعزام خواهند شد که در مرحله دوم ۳۲۰ نفر از دانش آموزان دختر نیز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانش آموزی بروجرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از مهمترین اهداف اردوی راهیان نور برشمرد و افزود: اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور گامی اساسی در جهت بصیرت افزایی دانش آموزان بوده و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار اثر گذار است.

به گفته وی امروز دشمن همه توان خود را برای کمرنگ کردن اعتقادات جوانان به کار گرفته که در این زمینه اردوی راهیان نور در جهت تقویت باور‌های دینی و اعتقادی بسیار مهم و موثر است.

قاسمی اظهار داشت: دانش اموزان در این اردوی سه روزه از نزدیک مناطق عملیاتی را می‌بینند و رشادت‌های رزمندگان اسلام و فداکاری و از جان گذشتگی شهدا را بهتر می‌توانند درک کنند.

انتهای پیام/د

۳۲۰ دانش آموز بروجردی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.