حمله فرد معتاد با چاقو به همسایه روحانی و همسرش

فرد معتادی پس از حمله با سلاح سرد به همسایه روحانی و همسر وی، از صحنه جرم متواری شد.

حمله فرد معتاد به همسایه روحانی و همسرش

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین بشری معاون اجتماعی انتظامی همدان اظهار داشت: یک روحانی که در همسایگی فردی معتاد در منطقه خضر شهر همدان زندگی می کرد مورد حمله قرار گرفت.
وی افزود: فرد معتاد ابتدا به روحانی حمله ور شده سپس با ورود به داخل حیاط منزل مسکونی این همسایه دیوار به دیوار با استفاده از سلاح سرد ۲ ضربه چاقو به همسر وی وارد کرد.

معاون اجتماعی انتظامی همدان اظهار داشت: ضارب هنگام فرار با عجله و هراس از محل جرم با دختر بچه‌ای که در کوچه در حین بازی بود برخورد و وی را نیز مجروح کرد.

بشری با بیان اینکه در حال حاضر متهم متواری شده است، بیان کرد: تیمی از عوامل کلانتری ۱۴ در محل حادثه حضور پیدا کردند و تحقیقات برای دستگیری ضارب همچنان ادامه دارد.
وی گفت: متهم دارای سابقه کیفری است، اما طبق اظهارات طلبه مجروح و پدر متهم آن‌ها سال‌ها بدون هیچ مشکل و تنشی با هم همسایه بوده و ارتباط داشتند.
معاون اجتماعی انتظامی همدان اظهار داشت: وضعیت جسمی طلبه همدانی روبه بهبود است، اما همسر وی در بیمارستان بعثت شهر همدان تحت عمل جراحی قرار گرفت.
بشری ادامه داد: متهم متواری تحت تعقیب پلیس قرار دارد و تمامی مخفیگاه‌ها و محل‌های تردد او تحت نظر پلیس است.
دی ماه سال ۹۵ نیز هنگام مشاجره و درگیری یک مرد و زن در ملاء عام، طلبه نهاوندی برای وساطت و پایان دادن به این مشاجره اقدام به مداخله و امر به معروف می‌کند که طرف مقابل با عصبانیت به روحانی جوان حمله ور شده و با ضرب و شتم به این طلبه آسیب وارد می‌کند.
منبع: ایرنا
انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۲:۵۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۷
این مرد بی وجدان وبی عاطفه که به طلبه و همسرش ودختر کوچک همسایه حمله و زخمیشان کرده رابایدبه سزای عملش برسانند
آخرین اخبار