در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پاسخ حوزه هنری به ادعای نمایش فیلم «عرق سرد» با اصلاحیه‌های جدید!

یزدان عشیری درباره ادعای نمایش فیلم سینمایی «عرق سرد» با اصلاحیه‌های جدید توضیحاتی ارائه داد.

پاسخ حوزه هنری به اصلاحیه و نمایش فیلم سینمایی «عرق سرد»یزدان عشیری مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حاشیه تحریم فیلم سینمایی «عرق سرد» توسط حوزه هنری و بیانیه کانون کارگردانان که در اعتراض به این تصمیم منتشر شده است، گفت: واقعا نمی دانم کانون کارگردانان بر چه اساسی این موضوع را مطرح کرده است که ما فیلم «عرق سرد» را دوباره خودمان اصلاحیه زده ایم و آن را نمایش می دهیم؛ زیرا این فیلم در هیچ کدام از سالن های ما نمایش داده نشده و نخواهد شد.

وی اظهار کرد: زمانی که فیلم ماهورا، تنگه ابوقریب و مغزهای کوچک زنگ زده برای نمایش وجود دارند، اولویت ما این فیلم ها هستند و ما طبق سیاست های خودمان که ارزش های خانوادگی است؛ این فیلم را خانوادگی نمی دانیم و طبیعی است که بتوانیم حق انتخاب داشته باشیم.

عشیری  بیان کرد: هر نهاد و سازمانی برای خود سیاست هایی را دارد؛ ما به این نتیجه رسیدیم که با توجه به موضوعاتی که در فیلم «عرق سرد» مطرح می شود و محتوای آن، نمی توانیم این فیلم را در اولویت های نمایش خود قرار دهیم. به همین علت این فیلم از اول هم در هیچ کدام از سالن های ما نمایش داده نشده است.

شایان ذکر است؛ روز گذشته کانون کارگردانان سینما بیانیه ای را منتشر و در آن عنوان کرد حوزه هنری فیلم عرق سرد را با اعمال اصلاحیه های مدنظر خود در سالن های سینما نمایش می دهد و این کار موازی کاری با وزارت ارشاد است.

انتهای پیام/

پاسخ حوزه هنری به یک ادعا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار