کُرد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

درباره آزادی مرزبانان میرجاوه تا ساعاتی آینده اخبار خوبی به مردم می‌دهیم

نماینده مردم میرجاوه در مجلس گفت: در ساعات آینده اخبار خوبی درباره آزادی سربازان میرجاو‌ه‌ به مردم خواهیم داد.

اخبار خوبی درباره آزادی مرزبانان میرجاوه تا ساعاتی آینده به مردم می‌دهیمعلی کُرد نماینده مردم خاش و میرجاوه در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین اخبار ربوده شدن تعدادی از بسیجیان و مرزبانان میرجاوه، اظهار کرد: دیروز حوالی ساعت 4 به بعد گروهکی به نام جیش العدل با استفاده از ترفندهای نفوذی و شرایط بد آب و هوایی اقدام به ربودن 12 نفر از پرسنل پاسگاه میرجاوه کردند.

وی افزود: به محض وصول این خبر، نیروهای مسلح مرزی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئولان امنیتی استان در منطقه حادثه حضور یافتند و توانستند درباره محل اسکان گروهک فوق اطلاعات کافی را کسب کنند.

کُرد تصریح کرد: مسئولان کشور پاکستان هم توسط نیروهای امنیتی سیستان و بلوچستان احضار و تذکرهای لازم به آنها داده شده است، همچنین سفیر پاکستان در تهران توسط دستگاه دیپلماسی فراخوانده شده تا همکاری‌های لازم برای آزادی 12 سرباز ربوده شده انجام شود.

نماینده مردم میرجاوه تاکید کرد: با شناسایی دشمنان می‌توانستیم عملیات آزاد سازی سربازان را در 24 ساعت به پایان برسانیم اما باتوجه به اینکه زنده ماندن سربازان برایمان مهم بود، صبر کردیم،  به طور حتم در ساعات آینده اخبار خوبی درباره آزادی سربازان میرجاو‌ه‌ به مردم خواهیم داد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: هفته آینده نمایندگان استان سیستان و بلوچستان و کمیسیون امنیت ملی این موضوع را در مجلس شورای اسلامی بررسی خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
باید مرز نشین ها در رفاه کامل باشند .باید مشکل از ریشه حل وفصل شود .تا بحال که اینطور نشده
Canada
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
نباید دیگه تکرار شود باید تکنیک دیگری را رو کنیم .مین گذاری مرز .استفاده از ربات .و بهپاد ..موظف کردن پاکستان برای نگهبانی مشترک با ما .شاید دیوار کشی .فقط دیگه نباید تکرار شود .حالا به هر نحوی شایسته ای باید ناامنی مرز از بین بره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۵ مهر ۱۳۹۷
خواهشا هر چی جابجایی نیرو و امکانات دارین بذارین برا روز نه نصف شب که همه جور خطری هست
آخرین اخبار