لحظه ناکام ماندن مسافر قطار برای خودکشی! +فیلم

هوشیاری ماموران، مانع خودکشی مسافر در ایستگاه قطار چین شد.

لحظه  ناکام ماندن مسافر قطار برای خودکشی! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از بیماری هایی که برخی افراد با آن دسته و پنجه نرم می کنند و می تواند بر روی کیفیت زندگی آنها تاثیر بسیاری داشته باشد بیماری افسردگی است. این بیماری در صورتی که توسط فرد جدی تلقی نشود و مورد درمان قرار نگیرد ممکن است در موارد شدیدتر موجب فکر کردن افراد به به مرگ و خودکشی منجر شود. مانند یک شهروند چینی که به تازگی در یکی از ایستگاه های قطار این کشور قصد داشت با انجام خودکشی به زندگی خود پایان دهد.

این مرد که در حال بازگشت از محل کارش به منزل بود در ایستگاه قطار تصمیم داشت به زندگی اش خاتمه دهد. "ژئو" که دچار افسردگی شدید شده بود با دراز کشیدن روی ریل قطار قصد کشتن خود را داشت که با هوشیاری ماموران ایستگاه قطار ناکام ماند. در ویدئویی که منتشر شده است لحظه ناکام ماندن این مرد حین خودکشی را به تصویر می کشد.  در این ویدئو او در حالی که از سکوی ایستگاه قطار پایین می رود تلاش می کند با خوابیدن در مسیر حرکت قطار دست به خودکشی بزند. در حالی که تنها دقایقی به رسیدن قطار به ایستگاه زمان باقی مانده بود سه مامور پلیس بلافصله وارد عمل شدند و با واکنش سریع خود مانع خودکشی این مرد شدند.

در این ویدئو مشاهده می شوند آنها موفق می شوند با رساندن به موقع خود به این مرد، او را به بالای سکو منتقل کنند. ژئو پس از نجات یافتن از این حادثه ضمن قدردانی از این ماموران پلیس بابت تصمیم عجولانه خود برای پایان دادن به زندگی اش عذرخواهی کرد.
گفتنی است؛ این حادثه هفته گذشته و در منطقه "یانگژین" استان هبئی چین رخ داد.

انتهای پیام/

هوشیاری ماموران، مانع خودکشی مسافر قطار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۷
حیلی زود رفت باید صبر میکرد قطار نزدیک بشه
آخرین اخبار