حضور کاروان خادمان حرم رضوی در مرزشلمچه

کاروان خادمین حرم امام رضا (ع) امروز با بدرقه عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) با دوچرخه از مرز شلمچه عازم کربلای معلی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛منصور علیپور مسئول کاروان خادمین امام رضا (ع) گفت:  کاروان 22 نفره خادمان حرم رضوی روز دوشنبه هفته جاری با قطار وارد مرز شلمچه شدند.

وی افزود: خادمین بارگاه امام رضا (ع) برای شرکت در مراسم با شکوه اربعین حسینی، با دوچرخه از مرز شلمچه ابتدا به نجف اشرف و سپس به کربلای معلی اعزام می شوند.

مسئول کاروان خادمین امام رضا (ع) گفت:  پیام راهپیمایی اربعین حسینی، آمادگی برای نبرد با استکبار جهانی است و حضور در این حماسه بزرگ فقط به عنوان تجلیل از عاشورائیان نیست بلکه برای رقم زدن حماسه ای دیگر و آمادگی برای حضور حجت خدا، حضرت مهدی موعود (عج) است.

علیپور ادامه داد: تعداد 22 خادم که امروز عازم نجف اشرف می‌ شوند، از طلاب و دانشجویان و معلمان هستند که به ‌صورت داوطلب این سفر معنوی را انجام می دهند.

13 هزار خادم در450 موکب حسینی در مرز شلمچه در ایام اربعین حسینی از میدان مقاومت خرمشهر تا پایانه مرزی گذرگاه شلمچه کار خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را برعهده دارند.

مرزهای شلمچه و چذابه 2 گذرگاه مرزی تردد زائران اربعین حسینی در استان خوزستان می باشند.

انتهای پیام / د

عبور کاروان خادمان حرم رضوی از مرز شلمچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.