سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

فعالیت سامانه بارشی در دامنه‌های زاگرس+ جدول

کارشناس هواشناسی گفت: در دو روز آینده، فعالیت سامانه بارشی در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، مرکز، جنوب، و جنوب شرق کشور تداوم خواهد داشت.

فعالیت سامانه بارشی در دامنه‌های زاگرس+ جدولبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بنا به تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی دو روز آینده، فعالیت سامانه بارشی در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، مرکز، جنوب، و جنوب شرق کشور تداوم خواهد داشت. براین اساس امروز در شرق لرستان، کرمانشاه، جنوب استان‌های کردستان، همدان و مرکزی، نیمه غربی اصفهان، بخش‌های از چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و فارس، شمال و شرق بوشهر، شمال هرمزگان و جنوب کرمان، افزایش رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

شنبه با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور بارش‌ها در دامنه‌های زاگرس مرکزی شروع می‌شود و بتدریج به شمال غرب و استان‌های غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در استان‌های زنجان و قزوین گسترش می‌یابد که شدت بارش در استان‌های ایلام، غرب کرمانشاه و شمال خوزستان خواهد بود، همچنین بارش‌های پراکنده در بخش‌های از مرکز، جنوب و جنوب شرق کشور رخ خواهد داد.

فعالیت سامانه بارشی در دامنه های زاگرس، جدول

فعالیت سامانه بارشی در دامنه های زاگرس، جدول

فعالیت سامانه بارشی در دامنه های زاگرس، جدول

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار