مدیر کل بهزیستی استان سمنان گفت: در استان سمنان ۱۱۴ دانش آموز روشندل مشغول به تحصیل هستند که بهزیستی به این دانش آموزان کمک هزینه تحصیلی پرداخت می‌کند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا ایزد پور مدیر کل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه در استان سمنان ۴۳۷ تن از روشندلان مستمری دریافت می‌کنند گفت: در شش ماهه اول سال ۹۷ برای ۱۰ تن از روشندلان نیازمند وسایل توانبخشی تهیه و برای ۵۰ تن از دیگر روشندلان اقدامات مناسب سازی و امکان دسترسی اجرا شده است.

وی افزود: بهزیستی استان سمنان به مددجویان روشندل در زمینه آماده سازی شغلی و استفاده از سهمیه سه درصدی اشتغال معلولان در دستگاه‌های دولتی، معرفی به بانک‌ها به منظور دریافت وام اشتغال، ارائه وسایل کمک توانبخشی و اجرای برنامه‌های ورزشی و اردو‌های فرهنگی، ارائه خدمات می‌کند.

علیرضا ایزدپور اظهار داشت: در استان سمنان ۱۱۴ دانش آموز روشندل مشغول به تحصیل هستند که بهزیستی به این دانش آموزان کمک هزینه تحصیلی پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به نقش خانواده‌ها در رشد و شکوفایی استعداد‌های روشندلان تصریح کرد: در زمان حاضر به واسطه حمایت‌های والدین ۳۲ تن از روشندلان این استان دانشجو هستند که هشت تن ازآنان در دانشگاه‌های دولتی و ۲۷ تن دیگر در دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل هستند.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان عنوان داشت: اشتغال افراد روشندل فقط به معنای شغل اداری نیست بلکه هدف از ایجاد شغل ایجاد انگیزه و تقویت احساس خود کارآمدی برای ارتقای اعتمادبه‌نفس در آن‌ها است که در شش ماهه اول امسال برای ۱۰ تن از روشندلان اشتغال روستایی ایجاد شده است.

انتهای پیام / گ

۲۲ هزارمددجو در استان سمنان از بهزیستی خدمات مختلف دریافت می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.