رئیس کمیسیون بهداشت و درمان در اصفهان:

دولت نمی تواند به تنهایی حوزه سلامت را اداره کند

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به تنهایی از عهده هزینه های درمان کشور برنمی آید و باید خیران به دولت کمک کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در حاشیه سفر وزیر بهداشت به اصفهان و بازدید از مراکز درمانی این استان، با اشاره به اینکه تعرفه های بیمارستانی در راستای رفع برخی مشکلات در حوزه درمان و بهداشت اصلاح شده است، گفت: از طریق لایحه ای که از سوی دولت به مجلس ارسال می شود، باید خیران سلامت را از پرداخت مالیات معاف کنیم به گونه ای که هزینه هایی که خیران در حوزه سلامت پرداخت کرده اند به جای مالیات آنها در نظر گرفته شود.

وی اظهار داشت: حذف مالیات سبب افزایش انگیزه خیران برای حضور در این عرصه خواهد شد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: دولت نمی تواند به تنهایی حوزه سلامت را اداره کند و باید خیران کمک کننده باشند و از سوی دیگر وزارت بهداشت هم حامی خیران می شود.

وی با بیان اینکه خیران زیادی در سطح کشور داریم که سرمایه گذاری های کلانی در برخی استان ها در حوزه بهداشت و درمان کردند که از آن جمله استان اصفهان است، ادامه داد: دولت به تنهایی نمی تواند از عهده هزینه های درمان بر بیاید و باید خیران کمک کننده دولت در حوزه سلامت باشند.

 

انتهای پیام /س

فعالیت خیران در حوزه بهداشت ودرمان

منبع : مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.