نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زنجان با بیان اینکه شرط پاسداری از انقلاب درک درست توطئه هاست گفت:اجازه ندهیم غیرت دینی وحسینی ما در برابر انقلابی زدایی از جامعه کمرنگ شود.

توجیه کردن گناه یکی از مشکلات جوامع است/وارد کردن بانوان داخل استادیوم‌ها یک‌خطر استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: امروز یکی از نقشه های استکباری دشمنان این است که قبح گناه را بریزند و از نظام ولایت قداست زدایی کنند.

حجت الاسلام دکتر حاج صادقی با اشاره به اینکه 40 سال است که شهید تقدیم این نظام کرده ایم گفت: اگر حاکمیت دست ولایت نبود امروز خبری از اسلام ناب محمدی وشیعی نبود چرا که شاخص دینی بودن یک امت با حاکم ولایی آن است.

وی با تاکید براینکه شرط پاسداری از انقلاب درک درست توطئه هاست گفت: مردم صاحبان این حکومت هستند وبهترین راه مبارزه با ظلم خدمت به مردم است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اقتدار زدایی از نهادهای انقلابی همچون سپاه یکی ازتوطئه های دشمنان است گفت: ما نباید اجازه دهیم غیرت دینی وحسینی ما در برابر انقلابی زدایی از جامعه کمرنگ شود.

سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان هم با اشاره به اینکه رزمندگان استان زنجان در 46 عملیات خط شکنی و پدافندی دوران دفاع مقدس حضور فعال داشتند گفت:تیپ انصارالمهدی (عج ) ، گردانهای بیت المقدس ، عاشورا امام علی (ع) ، کوثر و الزهرا(س) از آمادگی بسیار بالایی برای مقابله با هرگونه دشمنی با نظام برخورداند.

همچنین در این مراسم از زحمات حجت الاسلام متین قدردانی و حجت الاسلام بیگدلی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان معرفی شد.

انتهای پیام/ن

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.