سرهنگ ظهیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

قتل عام خانواده 4 نفره توسط بوکسور معروف + عکس

بوکسور معروف به دلیل اختلاف با همسرش، دو دختر و پدر و مادر همسر خود را به قتل رساند.

سرهنگ کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: ساعت ۱۰ شب روز گذشته فردی ۴۷ ساله که مدت ۴ سال از اختلافات خانوادگی خود با همسرش می‌گذشت زمانی که مقدار زیادی شیر و موز خریداری کرده بود، به منزل خود در محله نبرد رفت.

وی افزود: این فرد زمانی که به خانه اش آمد، دو دختر وی و مادر و پدر همسرش که برای سر زدن به نوه هایشان آمده بودند در منزل وی حضور داشتند و همسرش نیز حدود یک هفته ای بود که به دلیل اختلافات در خانه خود حضور نداشت و به منزل بردارش که در کرج بود رفته بود.

سرهنگ ظهیری تصریح کرد: این شخص در بازجویی پلیس اظهار کرد مدت ۲۵ سال است که به صورت حرفه ای ورزشکار است و در رشته بوکس فعالیت دارد و وقتی که به منزل خود بازگشت، به تهیه شیرموز برای اعضای خانواده اش اقدام کرد و در زمان تهیه شیرموز از مقدار قابل توجهی داروی خواب آور استفاده کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در ادامه گفت: پس از آن که دو دختر این فرد و پدر و مادر همسرش از شیرموز استفاده کردند بعد از گذشت چند ساعتی داروی خواب آور در شیرموز بر روی افراد خانواده اثر کرده و آن‌ها آماده خوابیدن شدند. دو دختر این فرد به اتاق خواب خود می‌روند و پدر و مادر همسر این شخص نیز در پذیرایی به خواب می‌روند و خود فرد به تماشای تلویزیون می‌پردازد.

وی در ادامه تصریح کرد: متهم بعد از آن‌که از خوابیدن افراد خانواده اطمینان پیدا می‌کند با استفاده از یک‌کارد آشپزخانه که حدودا ۴۰ سانتی متر بوده و مصرف خانگی داشته است، به اتاق خواب دخترانش می‌رود. ابتدا به سمت دختر بزرگش که ۱۹ ساله و دانشجو رشته حقوق بوده است رفته و ابتدا سعی داشت که دخترش را خفه کند، اما ناگهان دخترش از خواب بیدار می‌شود و در یک آن با وارد کردن ضرباتی به گلوی او، به بریدن گلوی دخترش اقدام کرده و وی را می‌کشد.

قتل عام خانواده 4 نفره توسط بوکسور معروف + عکس

سرهنگ ظهیری در ادامه بیان داشت: در این هنگام دختر ۱۷ ساله متهم از خواب بیدار شده و با دیدن صحنه قتل خواهرش، سعی می‌کند که از دست پدرش فرار کند، اما با توجه به مقاومت دختر کوچک پدر با مشت ضرباتی را بر صورت او وارد کرده و دختر را بر زمین می‌اندازد و با همان کاردی که دختر اولش را کشته بود، دختر دوم را نیز به قتل می‌رساند.

وی در ادامه با بیان اینکه متهم پس از اطمینان یافتن از کشته شدن دخترانش به سمت پذیرایی منزل می‌رود، افزود: این شخص بلافاصله به سمت پدر همسرش رفته و با استفاده از کاردی که در دست داشته اقدام به بریدن گلوی پدر زن ۷۹ ساله خود می‌کند، در این لحظه مادر زن متهم از خواب بیدار شده و با دیدن صحنه وحشتناک هراسان به داماد خود نگاه می‌کند و در این لحظه متهم با نزدیک شدن به زن ۷۰ ساله نسبت به خفه کردن او اقدام می‌کند، اما موفق نمی‌شود و بعد با وارد کردن ضربات چاقو به سینه و گلوی مادرزنش، او را از پای در‌می‌آورد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه این اتفاقات در حدود ساعت یک بامداد شب گذشته پایان یافت، گفت: متهم پس از انجام این اتفاقات در خانه مانده و احساس تشنگی شدید می‌کند؛ به طوری که برای رفع تشنگی خود به نوشیدن دو بطری ۱/۵ لیتری آب اقدام می‌کند. به گفته متهم، بعد از خوردن آب، سه عدد سیب خرده و به بالای سر دخترانش رفته و  در کنار جسد آن‌ها نشسته و گریه می‌کند.

وی گفت: متهم در اظهارات خود دلیل کشتن دختران و پدر و مادر همسرش را مسائل و اختلافات خانوادگی عنوان کرده است، به خصوص اینکه مقصر تمام این مسائل به وجود آمده را مادر همسرش می‌داند. همچنین وی با بیان اینکه می‌خواسته تا دخترانش مانند مادرش نشوند و در آینده زندگی افراد دیگر را بر هم نزنند، اقدام به کشتن آن‌ها کرده است.

سرهنگ ظهیری در ادامه با بیان اینکه متهم پس از انجام این اتفاقات خود را به کلانتری۱۳۲ نبرد معرفی کرد و به اعمال انجام شده خود اعتراف کرده است، گفت: ساعت ۳ بعدازظهر امروز(چهارشنبه) این فرد قبل از معرفی خود به کلانتری ۱۳۲ نبرد، جزییات موضوع را با برادر بزرگترش در میان گذاشته و سپس به کلانتری ۱۳۲ نبرد مراجعه و خود را به ماموران کلانتری معرفی کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه پس از انجام تحقیقات و بازجویی های اولیه، ماموران کلانتری ۱۳۲ نبرد با اخذ مجوز قضایی به آدرسی که توسط متهم اعلام شده بود اعزام شدند، گفت: ماموران با حضور در خانه متهم با صحنه قتل مواجه شدند و اجساد غرق به خون ۴ مقتول حادثه (دو دختر جوان، یک پیرمرد و پیرزن) را در خانه کشف کردند. متهم بنا به دستور مقام قضایی در بازداشت به سر‌ می‌برد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
دختر کوچیکش از دانش آموزان من بود خیلی بچه مودب درسخون و مهربونی بود
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۱۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
به نظر من جامعه ایرانی و خانواده های ایرانی بعلت های زیادی که در این سالها با آن درگیر است ،از جوامع مترقی جا مانده است و متاسفانه امروزی تنها چیزی که کوچکترین ارزشی ندارد ،جان ملت است ، و نتیجه پر خاش گری کلان(جنگ ، اعدام، ) که در درون سیستم وچرخه اداره بوجود آمده ،گریبانگیر محیطهای کوچکتر از جمله ،خانواده ، اجتماع ، و .... را گرفته است دال بر این قضیه دارد
Iran (Islamic Republic of)
سعی
۲۲:۲۳ ۲۷ مهر ۱۳۹۷
این کار وحشیانه این فرد دلیل بر مصرف مواد مخدر خاص را دارد وگرنه هیچ انسان طبیعی دلبند خودش را نمی کشد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۱۶:۱۴ ۲۷ مهر ۱۳۹۷
عزیزان خواننده این کار ورزشکار نامبرده ومجرم کاملاً ضد انسانی وغیر عقلانی بوده وهست وچنین کاری هیچ عذر و بهانه ای را دربرنمی گیرد ، اما یک واقعیت تلخی است که در چند سال اخیر باب شده و بدون طردید ریشه ی روحی روانی اجتمایی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
وحشتناکه ، اغوذ باالله من الشیطان الرجیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
خدا رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
خدا لعنتت کنه خدا عذابتو زیاد کنه خدایا به چه کسی دو تا دختر دسته گل دادی ؟! باید سر خودشو ببرن آتیشش بزنن بری به جهنم ایشالا خدا ازت نگذره چه جنایتکاری هستی خدا عذابت کنه
United States of America
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
حيوانيت و بس!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
اره. بعضی ادم ها سنگ دل هستن.

روانی بوده ک. سرشونو بریده ..
وای چ وحشت ناک.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
به احتمال زباد تحت تاثیر مواد مخدر روانگردان بوده
Iran (Islamic Republic of)
هومن
۱۹:۱۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
بنظر میرسد که وقوع حوادث وحشتناک و جرائم خشن از این دست،و قتل فرزند توسط پدر و یا مادر و بالعکس،نیازمند واکاوي علمی توسط متخصصین روانشناس و جامعه شناس و غیره دارد.از این خبرگزاری درخواست میکنم که مصاحبه با متخصصین را برای تنوین افکار عمومی انجام و برای ما اطلاع رسانی نماید.متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
خدایا داریم به کجا میرسیم
یعنی همون پدر مهربون میتونه اینقدر بی رحم باشه؟؟؟؟
خدا ازش نگذره
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۴:۴۵ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
باید سپرد دست قانون خودش میدونه چطور برخورد کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
عحب!
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۴۷ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
آدم چقدر میتونه سنگ دل بشه که دختر خودشو سر ببره
آخرین اخبار