میز خدمت، بخشی از اهداف صیانت از حقوق شهروندی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: میز خدمت، بخشی از اهد‌اف صیانت از حقوق شهروندی است و مردم به مدیرانی عملگرا نیاز دارند.

میز خدمت، بخشی از اهداف صیانت از حقوق شهروندیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت‌الاسلام علی جلالی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان صبح امروز در دیدار با جلالی مسئول بسیج ادارات استان که در محل دفتر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزار شد، میز خدمت را بخشی از اهد‌اف صیانت از حقوق شهروندی دانست و گفت: مردم به مدیرانی عملگرا نیاز دارند.

وی با توجه به تشکیل میز خدمت در مساجد گفت: مساجد در صدر اسلام، کانون عبادت، محل اجتماع برای مقابله با دشمنان و مرکز برگزاری برنامه‌های دینی و فرهنگی بوده‌اند و امروزه نیز جایگاه مهمی‌ در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران، بیان دستاوردهای انقلاب و مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان دارند.

وی با بیان اینکه مسئولان ادارات باید با حضور مستمر در مساجد، از سویی زمینه ارتباط مستقیم مردم را با خود فراهم کنند و از سوی دیگر از نزدیک شاهد مشکلات جامعه باشند‌، افزود: این حضور موجب می‌شود، مسئولان با درک بهتر از مسائل، برای رفع آن‌ها بکوشند.

مسئول بسیج ادارات استان در این جلسه نیزبا بیان نقش مساجد از صدر اسلام و در رویدادهای گوناگون جوامع اسلامی از جمله در جریان انقلاب ایران، گفت: مساجد امروزه نیز باید مهم ترین مرکز فعالیت‌های دینی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی باشند.

وی حضور مسئولان در مسجد و پاسخگویی به مردم را باعث همدلی و همزبانی عنوان کرد.

در این دیدار در خصوص برنامه ریزی کنگره ۶۵۰۰ شهید استان و ایجاد میز خدمت در مساجد نیز گفتگوهایی صورت گرفت.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار