امام جمعه یزد؛

تقویت فرهنگ دینی و اخلاق مداری دربین دانش آموزان / انتخاب استانداروشهردار به دور از سیاست بازی باشد

امام جمعه یزد گفت: باید موضوع فرهنگ دینی و اخلاق مداری دربین دانش آموزان و مدارس تقویت شود که این موضوع توجه بیش از پیش آموزش و پرورش را می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به رهنمود‌های اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان کشور و توصیه‌های ایشان در خصوص مسائل مختلف کشور بر توجه مدیران و مسئولان کشور به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و خواستار بهره گیری از توانایی‌های نخبگان در مدیریت‌های میانی کشور از جمله تبدیل اقتصاد به اقتصاد مقاومتی و توجه به استعداد‌های برتر شد.

آیت الله ناصری حذف فیزیکی نخبگان را یکی از توطئه‌های نظام سلطه دانست وافزود:این ترفند دشمنان باید همواره مورد توجه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر نیاز کشور به مواد اولیه و تامین قطعات اظهارداشت: باید در صنایع مختلف بر تلاش نخبگان برای بی نیازی کشور توجه کرد و نخبگان نیز باید با توجه به این نیاز اساسی کشور برنامه ریزی کنند.

امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی در کشور گفت: درحال حاضر دشمن ما را به مسائل اقتصادی مشغول کرده است و نباید توجه به مسائل اقتصادی ما را از سرمایه گذاری در زمینه مسائل مهم فرهنگی غافل کند چرا که سرمایه گذاری در امور فرهنگی یکی از کار‌های اساسی برای کشور است.

آیت الله ناصری با بیان اینکه نباید نسبت به تقویت فرهنگ دینی کوتاهی شود خاطر نشان کرد: باید موضوع فرهنگ دینی و اخلاق مداری دربین دانش آموزان و مدارس تقویت شود و این موضوع توجه بیش از پیش آموزش و پرورش را طلب می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان بر ضرورت هوشیاری نمایندگان مجلس در تصویب لوایح و طرح‌ها از جمله تصویت لایحه اخیر اف‌ای تی اف تاکید کرد و گفت: باید در این زمینه‌ها مواظب نفوذ دشمن باشند و باید نسبت به دشمن بدبین باشیم تا با ادعای صلح برای ضربه زدن به ما زمینه سازی نکنند.

امام جمعه یزد با توجه به تعرض چندین باره به خط انتقال آب به استان به پیگیری مسئولان استان از جمله استاندار در این خصوص پرداخت و تصریح کرد: این موضوع واقعا ما را گرفتار کرده که نیازمند پیگری جدی و برخورد قاطع مسئولان است.

آیت الله ناصری بیان کرد: عده‌ای با تحریک دشمن این اقدامات را انجام می‌دهند و ماانتظار داریم مسئولان استان اصفهان با شناسایی افراد خاطی و برخورد با آن‌ها جلوی این حرکت و خسازت‌های آن رابگیرند .

امام جمعه یزد با اشاره به انتخاب استاندار ادامه داد: انتظار داریم در انتخاب استاندار آینده سیاست بازی و حزب بازی نکنند و فردی آشنا به مسائل ونیاز‌های استان را انتخاب ودراین زمینه به نظرات و نیاز‌های استان هم توجه کنند.

وی همچنین از شورای اسلامی شهر یزد هم خواست به دور از سیاست بازی فردی لایق، کاردان و آشنا به مسائل شهری و کاری را برای شهرداری یزد انتخاب کنند.

انتهای پیام/ ا

ضرورت توجه  و بهره گيري از توانمندي نخبگان در حل مسائل کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار