قرعه دشوار آزادکاران ایران در 4 وزن نخست رقابت های جهانی/مصاف یزدانی و تیلور آمریکایی در دور اول

مراسم قرعه کشی اوزان 61، 74، 86 و 125 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان عصر امروز در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان در 4 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم که 23 نفر شرکت کرده اند، محمدباقر یخکشی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با عباس رحمان اف دارنده مدال برنز آسیا از ازبکستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان خولیس بونه رودریگوئز دارنده مدال برنز جهان از کوبا و ایوان گویدا دارنده مدال برنز اروپا از رومانی کشتی خواهد گرفت. در گروه یخکشی ولادمیر دوبوف دارنده مدال نقره جهان از بلغارستان نیز حضور دارد.

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست مقابل دی لومائو از جزایر پالائو قرار می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور دوم به مصاف برنده جردن باروز قهرمان جهان و المپیک از آمریکا و جوا از لیبریا می رود. در این وزن 32 نفر به روی باسکول رفتند. در گروه حسین خانی فرانک چامیزو قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از ایتالیا و زائوربک سیداکوف قهرمان اروپا از روسیه نیز حضور دارند.

در وزن 86 کیلوگرم که 31 نفر حضور دارند، حسن یزدانی در دور اول به مصاف دیوید تیلور از آمریکا می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده داولومبایف از قزاقستان و رجب اف از بلاروس مبارزه می کند. دوران کوراگلیف قهرمان اروپا از روسیه و ساندرو امیناشویلی دارنده مدال برنز جهان از گرجستان حریفان مطرح یزدانی در گروه وی هستند.یزدانی سابقه شکست مقابل تیلور آمریکایی را در رقابت های جام جهانی کرمانشاه در کارنامه دارد.

در وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی در دور اول به مصاف روبرت باران دارنده مدال برنز اروپا از لهستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان ابراگیم سعیداف دارنده مدال برنز المپیک از بلاروس و جمال الدین ماگومدوف دارنده مدال نقره جهان از آذربایجان می رود. در این وزن 22 نفر حضور دارند. در گروه هادی طاها آکگول قهرمان جهان و المپیک از ترکیه و گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان حضور دارند.

مسابقات اوزان فوق از ساعت 12 فردا به وقت ایران برگزار می شود.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

یخکشی،حسین خانی،یزدانی و هادی حریفان خود را در کشتی آزاد قهرمانی جهان شناختند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.