مدیر مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهری شهرداری یزد مطرح کرد؛

حمایت از ایده‌های برتر و استارت آپ‌ها

مدیر مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهری شهرداری یزد گفت: از ایده‌های برتر و استارت آپ‌ها در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و گردشگری حمایت می‌کنیم.

 جعفر امین مقدم مدیر مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهری شهرداری یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت: از ایده‌های برتر و استارت آپ‌ها در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و گردشگری حمایت می‌کنیم.

امین مقدم افزود: استارت آپ‌ها فرصتی جهت دریافت ایده‌های برتر و خلاقانه در راستای توسعه مدیریت شهری و یکی از شیوه‌ی های معمول برای حل مشکلات اقتصادی، سیاسی و مسائل اجتماعی هستند.

وی ادامه داد: صاحبان ایده و تمام کسانی که در حوزه‌ی مدیریت شهری تخصص دارند می‌توانند به مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهری واقع در پارک علم و فناوری مراجعه کنند، و ایده‌های خام خود را با همکاری منتور‌ها به نتیجه برسانند.

مدیر مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهری شهرداری افزود : سعی می‌کنیم به عنوان شتاب دهنده‌های غیر رسمی از تمامی صاحبان ایده و استارت آپ‌ها حمایت مالی و معنوی داشته باشیم.

استارت اپ‌ها به ایده‌هایی گفته می‌شود، که افراد تحصیل کرده و جوان در یک قالب مشخص ارائه می‌دهند و دارای دو مؤلفه منتور و شتاب دهنده هستند.

انتهای پیام/ی

 از نیروهای خلاق و صاحبان ایده های برتر حمایت می کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار