شکست نساجی مقابل سپاهان با اشتباه عجیب داوری

نساجی مازندران در چارچوب هفته نهم به مصاف سپاهان رفت که در پایان مغلوب این تیم اصفهانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دو تیم نساجی مازندران و سپاهان اصفهان دیروز جمعه ٢٧ مهر در اصفهان به مصاف هم رفتند و در حالیکه بازی تا دقیقه ٩٥ با نتیجه تساوی ٢ بر ٢ در جریان بود، اما اعلام پنالتی عجیب داور به سود سپاهان موجب شد پیروزی از آن تیم اصفهانی شود.

نساجی که بازی را مقتدرانه آغاز کرده بود توانست با گل دقیقه ششم سجاد عاشوری پیش بیافتد، اما کیروش استنلی با ضربه سر شیرجه‌ای زیبا بازی را به تساوی کشاند و نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نیمه دوم با مالکیت توپ و میدان سپاهان و موقعیت‌ های نصفه و نیمه این تیم آغاز شد و جنگ هافبک‌ های دو تیم در میانه میدان در جریان بود که دقیقه ٨٣ سانتر فوق العاده سعید آقایی را سجاد شهباز زاده به گل تبدیل کرد.

نساجی که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت با تعویض‌ های تاثیرگذار جواد نکونام بی محابا به سمت دروازه حریف حمله کرد و توانست دقیقه ٩٢ توسط فرشاد فرجی به گل تساوی دست یابد.

بازی پرگل سپاهان و نساجی با تساوی در جریان بود که داور دقیقه ٩٥ در سوت خود دمید و بر روی سجاد شهباز زاده اعلام پنالتی کرد، پنالتی که اعتراضات زیادی به همراه داشت.

کیروش استنلی مهاجم گلزن تیم اصفهانی پشت توپ ایستاد و توپ را خلاف جهت حامد لک وارد دروازه نساجی کرد و پیروزی سخت سه بر دو را رقم زد.

گفتنی است نساجی با این شکست ٧ امتیازی ماند و در رده سیزدهم جدول جای گرفت و در مقابل سپاهان با این پیروزی ١٩ امتیازی شد و با اختلاف یک امتیاز نسبت به تیم پدیده در رده دوم جدول ایستاد.

انتهای پیام/ م

پنالتی دقیقه ٩٥ آرزو‌های نساجی را بر باد داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.