آزمون استخدامی وزارت نیرو در کرمانشاه برگزار شد

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : آزمون استخدامی وزارت نیرو در ۲ حوزه و ۶ مرکز در کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علیرضا تخت شاهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : آزمون استخدامی وزارت نیرو در ۲ حوزه و ۶ مرکز همزمان برای آقایان و خانم ها برای جذب نیرو های تحصیل کرده و جوان استان کرمانشاه برگزار شده است و برگزیده گان نهایی در پایان مراحل گزینشی در سال آینده بکار گیری و جذب خواهند شد.

مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه گفت : در مجموع آقا و خانم با مدارک کارشناسی و بالاتر، ۳۱۸۵ نفر برای شرکت در آزمون استخدامی ثبت نام کرده بودند که برای این تعداد کارت ورود به جلسه صادر شده بود که تعداد ۱۱۲۳ نفر خانم و مابقی از آقایان بودند.

وی افزود : از این تعداد ۲۲۷۳ نفر در جلسه آزمون جمعه شرکت کردند و با یکدیگر به رقابت علمی پرداختند و تعداد ۹۱۲ نفر غایب بودند.

تخت شاهی افزود : از بین افراد حاضر در جلسه آزمون تعداد ۳۷ نفر در نهایت جذب شرکت آبفای استان خواهند شد.

وی ادامه داد : در گروه برق توزیع نیز برای ۶۷۰ نفر کارت آزمون ورود به جلسه صادر شده بود، که ۵۱۹ نفر در ۲ حوزه آزمونی ،در جلسه آزمون استخدامی شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با یکدیگر به رقابت پرداختند .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری آزمون استخدامی وزارت نیرو در کرمانشاه

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، آزمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
فریبرز اردشیری
۱۹:۵۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
استخدامی فاقد اطلاع رسانی نیروههای شرکتی بود واقعا خیلی بی عدالتی در شرکت توزیع هست
آخرین اخبار