رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: انسجام و اتحاد نیرو‌های مسلح را بی‌نظیر است و این باعث ترس دشمن می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار عبدالله عراقی، رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اقتدار کامل به سر می‌برند و دومین ستون امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران اقتصادی بر پایه شکوفا و پایداری است که می‌تواند از نیروهای مسلح و تمامی آحاد مردم پشتیبانی کند.

وی افزود: در صورت حاکمیت نداشتن اقتصاد شکوفا بر جامعه موجب می‌شود که ستون قدرت نظامی در کشور به تنهایی قادر نباشد امنیت پایدار را ادامه دهد.

عراقی بیان داشت: هدف از تحریم‌های آمریکا زمین‌گر کردن ایران اسلامی در حوزه اقتصاد شکوفا است و بهره‌مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری باعث می‌شود تا جمهوری اسلامی ایران این بحران را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته و از آن عبور کند.

رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: جمهوری اسلامی از تنوع قومی، مذهبی و زبانی برخوردار است و دشمن نیز از این طریق به دنبال تفرقه‌افکنی میان قومیت‌ها است.

وی گفت: در حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز تعدادی خبیث با پول وهابیت و تفکر وهابیت مردم بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند؛ این خبیثان با خط و مشی تفکر استکبار جهانی عمل می‌کنند.

انتهای پیام/م

تلاش دشمن برای تفرقه افکنی در کشور

برچسب ها: نیروهای مسلح ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.