ترفندی ساده و کاربردی برای تازه کردن نان باگت‌های خشک شده +فیلم

با دیدن فیلم این گزارش نان باگت‌های خشک شده موجود در خانه خود را تازه و قابل استفاده کنید.

ترفندی ساده و کاربردی برای تازه کردن نان باگت بیات و خشک شده+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نان‌ها با در معرض هوا قرار گرفتن خشک شده و به طور معمول روانه ظرفی می‌شوند که مختص جمع آوری نان خشک هستند.

عدم مراقبت در نگهداری نان‌ها سالانه هزینه هنگفتی را به هزینه‌های جاری خانواده‌ها اضافه می‌کند و متاسفانه خانواده‌های ایرانی نیز در دور ریز نان‌ها رکوردار بوده و برنامه مشخصی برای جلوگیری از این اسراف ندارند.

در جامعه امروز  در میان بسیاری از خانواده‌ها مصرف نان باگت طی سال‌های اخیر زیاد شده است و کمتر از نان‌های سنتی استفاده می‌شود و نان‌های صنعتی جایگزین انواع نان سنتی شده‌اند و البته این موضوع در کاهش میزان دور ریز نان تاثیر چندانی نداشته است.

نان باگت به عنوان یکی از انواع نان‌های سنتی با در معرض هوا قرار گرفتن خشک و بلا استفاده می‌شود و افراد باید در نگهداری از آن و مصرف بهینه از آن، به طور صحیح اقدام کنند.

بهترین شیوه نگهداری از انواع نان نگهداری دور از نور خورشید و در دمای معمول خانه است اما اگر به هر دلیلی نان‌هایی که برای منزل خرید کرده‌اید خشک و بیات شد و تازگی خود را از دست داد، با دانستن ترفندی ساده و کاربردی دوباره آن را تازه و قابل استفاده کنید.

یک قاشق آب آشامیدنی را در حجم فویل آلومینیومی مورد نیاز برای نانی که در اختیار دارید بریزید و سپس نان باگت را در فویل پیچیده و درون ماکروفر قرار دهید. در کمتر از 10 دقیقه نان باگت خشک شده تازگی نسبی خود را بازیافته و قابل استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
این دستگاه مایکروویو نیست خانوما . دستگاه توستره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
فویل که داخل مایکرویو باعث جرقه واحتمالا آتش سوزی میشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۳۰ مهر ۱۳۹۷
مگه اصلا ميشه فويل رو داخل ماكروويو گذاشت!!!؟؟