عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد؛

مسئولان تولید کنندگان کاشی و سرامیک را حمایت کنند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: مسئولان و مدیران صنایع، چالش‌های حاکم بر تولید کاشی و سرامیک را با نظرات کارشناسی و درک متقابل کاهش دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی  در نشست مشترک با انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک کشور گفت: در جنگ اقتصادی اخیر، حمایت از تولید و کار آفرینان از اولویت‌های کشور است و مسئولان نیز باید در تصمیمات خود، نظر دلسوزانه آنان را لحاظ یا قوانین را اصلاح کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: چالش‌های حاکم بر تولید کاشی و سرامیک، برشی از وضعیت امروز اشتغال و اقتصاد کشور است که باید با لحاظ نظرات کارشناسی و درک متقابل مسئولان و مدیران صنایع، این مشکلات کاهش یابد.

تابش با اشاره به اینکه پیش بینی لازم در تصویب قانون برنامه‌های توسعه کشور، امکان حضور نمایندگانی از تشکل‌های صنفی و تخصصی در شورا‌های مختلف تصمیم گیر فراهم شده است ادامه داد: بسیاری از این مشکلات با حضور روسای اتاق صنایع و تعاون در شورای پول و اعتبار نیز مطرح شده و به جد در حال پیگیری هستیم.

وی ادامه داد: درخصوص بروسپاری ارزی، صادرات ریالی، تمایز قائل شدن بین کالا‌ها در تخفیفات و ترجیحات و غیره، بحث مفصلی صورت گرفته و امروز نیز طی جلسه روسای اتاق صنایع و تعاون با رئیس کل بانک مرکزی، این موضوع مهم بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/ی

 حمایت از تولید کنندگان و کار آفرینان از اولویت‌های کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار