به مناسبت هفته تربیت بدنی؛

دیدار رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد با فرماندار این شهرستان

رییس اداره ورزش و جوانان و جمعی از روسای هیاتهای ورزشی شهرستان مهاباد به مناسبت هفته تربیت بدنی ، با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد دیدار و گفتگو نمودند .

 مصطفی پور ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،ضمن تقدیر و تشکر از حمایتهای معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد از ورزشکاران و جامعه ورزشیگفت:نماینده بسکتبال مهاباد امسال درلیگ دسته دو کشور حضوردارد و درحوزه فوتبال امتیاز حضور نماینده شهرستان در مرحله دوم

در ادامه دکتر شجاعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد نیز ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش بیان داشتند که خوشبختانه ورزشکاران شهرستان مهاباد در رشته های مختلف همواره در سطح ملی و فراتر مطرح بوده اند و شاهد حضور برجسته آنان در سطوح ملی و بین المللی هستیم .

ایشان بیان داشت که اکنون ورزش علاوه بر فعالیت جسمی و حرکتی دارای جنبه های اجتماعی و سیاسی است که توانسته در بین جوامع تاثیرات وافری داشته باشد .

دکتر شجاعی تاکید نمود ، اگر بخواهیم جامعه ای را سالم نگه داریم باید به امر ورزش به صورت ویژه بپردازیم و این امر لازمه برنامه ریزی منسجم و ویژه به امورات ورزشی است .

در ادامه هریک از مسئولین هیاتهای وررزشی حاضر در جلسه به بیان عملکرد فعالیت و مشکلات و کمبودهای خود پرداختند ، همچنین در ادامه مراسم احکام روسای هیاتهای فوتبال " آقای سیاوش شیخ آقایی " ، بسکتبال " آقای شریف عبده " و ژیمناستیک " آقای صدیق عزیزی " اهدا گردید .

لازم به ذکر است که از 26 مهرماه الی 2 آبان به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است .

انتهای پیام/ع

بررسی عملکرد هیئت های ورزشی مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.