همایش پیاده‌روی دانش‌آموزی در ارومیه برگزار شد

در سومین روز از هفته تربیت‌بدنی و ورزش، همایش پیاده‌روی دانش‌آموزی با هدف فرهنگسازی ورزش دانش‌آموزی در محیطی بانشاط در منطقه صمدزاده ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،همزمان با سومین روز هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور بیش از یک هزار دانش‌آموز مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه منطقه صمدزاده ارومیه همایش پیاده‌روی دانش‌آموزی برگزار شد.

شهلا مومن رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت:هدف از این همایش که بیش از یک هزار دانش‌آموز مدارس منطقه صمدزاده حضور داشتند، توسعه ورزش دانش‌آموزی و فرهنگسازی ورزش برای دانش‌آموزان بود و قرار است این همایش در 3 منطقه دیگر ارومیه نیز برگزار شود.

شور و نشاط دانش آموزان و سلامتی روحی و جسمی از نتایج این برنامه مفرح بود که با مشارکت سه مدرسه شقایق، سمیه و مرضیه ارومیه برگزار شد.

در پایان این مراسم که با حضور معاون ورزشی و رؤسای گروه های بانوان، همگانی و روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان و معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان در دبیرستان مرضیه ارومیه برگزار شد به قید قرعه به دانش‌آموزان جوایزی از نوع ورزش اهدا شد.

انتهای پیام/ع

همایش پیاده روی در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.