با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد؛

پیست دوچرخه سواری بافق به بهره برداری رسید

رییس اداره ورزش شهرستان بافق گفت: پیست دوچرخه سواری شهرستان بافق با مساحتی بالغ بر ۶ هزار متر مربع در پارک آبشار این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رضا نارگانی رئیس اداره ورزش شهرستان بافق گفت: همزمان با سومین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش پیست دوچرخه سواری شهرستان بافق با مساحتی بالغ بر ۶ هزار متر مربع در پارک آبشار این شهرستان به بهره برداری رسید.

مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در حاشیه افتتاح این پیست ضمن قدردانی از زحمات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بافق هدف از افتتاح این پروژه را افزایش ارتقای جسمی شهروندان و ایجاد محیطی سالم و امن برای علاقمندان اعلام کرد و گفت: تلاش داریم با کمک همه ارگان‌های شهرستان فرهنگ دوچرخه سواری را در بافق نهادینه نمائیم.

در افتتاحیه پیست دوچرخه سواری شهرستان بافق مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد، محمد زاده رحمانی فرماندار بافق، حسن محمدی رئیس شورای شهر، نوروززاده شهردار، سرهنگ کمالی فرمانده نیروی انتظامی، آزاده دهقان مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان و جمعی دیگر از مسئولان، پیشکسوتان و علاقمندان  حضور داشتند.

انتهای پیام/ی

پیست دوچرخه سواری شهرستان بافق راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار