تاج: کی روش تا پایان جام ملت‌ها سرمربی تیم ملی ایران است/ عملیات احداث ساختمان جدید فدراسیون به زودی آغاز می‌شود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد کارلوس کی روش قطعا منعقد گردیده و تا جام ملت‌های آسیا ادامه دارد.

مهدی تاج: قرارداد کی روش منعقد شده است/به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال درباره قرارداد با کارلوس کی روش گفت: قرارداد کارلوس کی روش قطعا منعقد گردیده و تا جام ملت های آسیا ادامه دارد و در حال انجام است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره وضعیت مالی این فدراسیون و تاثیر مشکلات ارزی بر آن اظهار داشت: همانطور که می دانید ۷۵ درصد هزینه های فدراسیون ارزی است چون تیم های ملی را به صورت مکرر به میدان های بین المللی می فرستیم. طبیعی است که تنها ۲۵ درصد از هزینه های فدراسیون ریالی است. به همین دلیل افزایش نرخ ارز، فشار سنگینی به فدراسیون فوتبال وارد کرده است.

تاج گفت: تداوم تهیه ارز از بازار آزاد مشکل ساز شده است. هنوز برخی پاداش های مصوب برای تیم های ملی پرداخت نشده و این موضوع مشکلات جدی را برای فوتبال به همراه داشته است.

رئیس فدراسیون فوتبال از تحویل کامل زمین مجاور مرکز ملی به این فدراسیون جهت احداث ساختمان جدید مرکز ملی فوتبال خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته، زمین مجاور مرکز ملی فوتبال به صورت رسمی تحویل فدراسیون فوتبال شد.

وی افزود: به زودی عملیات احداث ساختمان جدید فدراسیون فوتبال توسط این فدراسیون،فیفا و وزارت ورزش و جوانان آغاز خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره بحث بازنشستگی در فدراسیون فوتبال عنوان کرد: برای چندمین بار توضیح می دهم که هیچ کس فراتر از قانون نیست و اجرای قانون برای همه لازم است.درباره بحث بازنشستگی هم با توجه به مباحث قبلی بار دیگر اشاره می کنم در صورتیکه این قانون مشمول فدراسیون شود و فدراسیون دستگاه دولتی تلقی گردد که به موجب مصوبه مجلس تشکیل شده این مصوبه اجرا خواهد شد. البته لازم به توضیح است فدراسیون فوتبال موظف به اجرای اساسنامه خود نیز می باشد.


بیشتر بخوانید:

دعوای قانونمند وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال/ مازیارناظمی برگ برنده رو کرد!

طالقانی: کی روش تا پایان جام ملت‌های آسیا با ایران قرارداد دارد

تاج:امکانات مرکز ملی متعلق به همه تیم های ملی است


انتهای پیام/

تحویل رسمی زمین ساختمان جدید فدراسیون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۲۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
خوب پول پاداش جام جهانی رو که فیفا داده ، این جوونها ساختمان جدید فدراسیون لازم ندارن، به جوونهای ایران برسید
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۱۸:۵۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
لطفا یک استادیوم 90 هزار نفره جدید بسازید و بروید ببینید که استادیوم ازادی چقدر ویران شده است! جدول ها خاک شده و بتن ها ترک خورده است و فضای سبز خراب است! مثل فرودگاه امام ر.ه. که چند سال نیست افتتاح شده درخت ها خشک و سیستم آبیاری خراب و ساختمان و معماری انگار مال 50 سال قبل است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
قانون بازنسشتگان شامل آقای تاج نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
بزودی