حرکت شهرستان مهریز در مسیر صنعتی شدن

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان مهریز گفت: با توجه به اینکه شهرستان مهریز در مسیر صنعتی شدن پیش می‌رود نیاز به نیروی کار بیشتری دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  مهدی مصدق رئیس اداره ثبت احوال شهرستان مهریز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان مهریز گفت: مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای بر رفع موانع موجود بر سر راه جوانان دارند که لازمه ی آن آگاهی بر مسائل و مشکلات  موجود بر مسیر پیشرفت جوانان است.

مصدق افزود: اشتغال، مسکن، ازدواج آسان و تربیت فرزندان از جمله مهم‌ترین نیاز‌های جوانان مهریزی است که با دانستن آمار و  آگاهی از موانع موجود در زمینه های ذکر شده، میتوان راهکار و برنامه ریزی دقیقی برای رفع مشکلات انجام دهیم.

وی ادامه داد: به ازای صد زن جوان بین ۱۵ تا ۲۹ سال ۱۰۸ مرد جوان در شهرستان وجود دارد که این آمار نشان دهنده لزوم توجه بیشتر به اشتغال نیروی کار آقایان دارد.

مصدق گفت: ۲۲ درصد از جمعیت شهرستان مهریز را جوانان تشکیل می‌دهند و این اعداد و ارقام نمایانگر حرکت شهرستان مهریز در مسیر قطب صنعتی شدن است.

وی افزود: خوشبختانه شهرستان مهریز مهریز در مقایسه با شهرستان‌های دیگر از نظر اشتغال  بانوان پایین‌ترین نرخ بیکاری را دارد. 

شایان بذکر است در پایان مسئولان ادارات حاضر در جلسه به ارائه پشنهاداتی در زمینه حل موانع و سدهای موجود بر سر راه  جوانان پرداختند.

انتهای پیام/ غ

شهرستان مهریز با وجود نیروی جوان در مسیر صنعتی شدن حرکت می کند

 

برچسب ها: اشتغال ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.