تکواندوکار نامدار کره‌ای برابر هادی‌پورزانو زد/ آرمین بر سکوی قهرمانی ایستاد

تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان در مرحله چهارم مسابقات گرندپری با غلبه بر تمامی رقبایش موفق شد سکوی نخست این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند.

زانو زدن تکواندوکار نامدار کره‌ای برابر هادی‌پور/ آرمین بر سکوی قهرمانی ایستادبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله چهارم مسابقات گرندپری در سال 2018 از روز گذشته (جمعه - 27 مهرماه) در "منچستر" انگلیس آغاز و فردا به پایان می‌رسد.

امروز (شنبه - 28 مهرماه) و در روز دوم مبارزات اوزان 58- کیلوگرم گروه مردان پیگیری شد و آرمین هادی‌پور و فرران عاشورزاده رو در روی رقبایشان قرار گرفتند.

آرمین هادی پور تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم کشورمان در نخستین دیدار به مصاف «سرگیو سوزوکی» از ژاپن دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی 2018 رفت و 23 بر 11 به برتری رسید؛ در ادامه با «رامنارونگ ساوکویهاری» تایلندی نایب قهرمان آسیا 2018 و 2018 و دارنده مدال برنز جهانی 2017 و 2015 مبارزه کرد و 23 بر 12 به دلیل 10 اخطاره شدن حریف پیش از پایان راند سوم برنده شد.

نماینده کشورمان سپس رو در روی «ویتو دلاکویلا» ایتالیایی دارنده برنز قهرمانی اروپا 2018 ، برنز قهرمانی جهان 2017 و ... قرار گرفت و 17 بر 15 پیروز شد. آرمین در فینال این دوره از مسابقات با «تای هون کیم» کره‌ای قهرمان بازی‌های آسیایی 2018، قهرمان آسیا 2018، قهرمان جهان 2017، دارنده مدال برنز المپیک ریو 2016 و ... دیدار کرد و با نتیجه 16 بر 12 به برتری رسید تا عنوان قهرمانی را کسب نماید.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ این رقابت ها G4 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 ایاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می گیرد.


یشتر بخوانید:

رنکینگ جهانی تکواندو اعلام شد

پرچمدار ایران، بازی‌های آسیایی جاکارتا را از دست داد

دوری یکساله علیزاده از تکواندو

حسینی صاحب گردن آویز نقره گرندپری شد

مردانی صاحب مدال ارزشمند برنز شد


انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۳
Canada
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۹ مهر ۱۳۹۷
ماشالله .افتخار ایران زمین .ما میتوانیم را باور دارند .دوستت داریم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۹ مهر ۱۳۹۷
درود بر قهرمانان ایران اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۹ مهر ۱۳۹۷
درودتان باد ای قهرمانان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۹ مهر ۱۳۹۷
همیشه موفق باشی
آخرین اخبار