سردار اشتری در جمع خبرنگاران:

گذرنامه و ویزا به هیچ وجه در مرز‌ها صادر نمی‌شود

فرمانده نیروی انتظامی، گفت: به هیچ وجه در مرزها گذرنامه و ویزا صادر نمی‌شود، به زائران توصیه می‌کنیم حتما مدارک لازم را قبل از حضور در مرزها آماده کرده و به همراه داشته باشند.

گذرنامه و ویزا به هیچ وجه در مرز‌ها صادر نمی‌شودبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه نشست تعاملی پژوهشگاه‌های علوم انتظامی با دانشگاهیان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تردد در مرزها با سهولت انجام شده و پلیس با تمام ظرفیت در مرزها حضور دارد.

فرمانده ناجا تصریح کرد: با همکاری خوبی که مردم با نیروهای انتظامی داشتند مشکل امنیتی نداشته‌ایم.

وی به زائران توصیه کرد: حتماً مدارک لازم را قبل از حضور در مرزها آماده کرده و به همراه داشته باشند چراکه به هیچ وجه در مرزها گذرنامه و ویزا صادر نمی‌شود.

فرمانده ناجا در خصوص پارکینگ‌های موجود در مرزها، اعلام کرد:خوشبختانه پارکینگ‌های مناسبی برای پارک خودروهای شخصی در نظر گرفته شده و تاکنون مشکلی در مرزها نیز نداشته‌ایم.

سردار اشتری در مورد ویزاهای جعلی، گفت: تعدادی از افرادی که در این زمینه فعالیت داشتند شناسایی و دستگیر شدند؛ از مردم می‌خواهیم که برای دریافت ویزا به محل‌های که از قبل پیش‌بینی شده و مورد تایید است مراجعه کنند تا مشکلی ایجاد نشود.

وی اظهار امیدواری کرد که با تدابیری که اندیشیده شده اربعین امسال نیز به خوبی برگزار شود و مشکل خاصی ایجاد نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۹ مهر ۱۳۹۷
از نیروی انتظامی و سپاه پاسداران و حشدالشعبی درخواست داریم که لطفا تا چند روز پس از اربعین هم مانند ایام برگزاری مراسم تدابیر شدید امنیتی را برای حفظ جان زوار و هموطنان عزیز در داخل عراق و در مسیر بازگشت اتوبوسها درنظر بگیرید.

یک مرتبه فردای روز اربعین همه نگذارند بروند...
Germany
هموطن
۱۵:۰۱ ۲۹ مهر ۱۳۹۷
از نیروی انتظامی عاجزانه استدعا داریم دو سه روز پس از برگزاری اربعین هم امنیت در عراق را مانند قبل از اربعین برعهده بگیرند
تا شاهد حوادث ناگوار و تلخ عوامل خرابکار طی دو سه روز پس از واقعه عظیم اربعین در سراسر مسیر بازگشت هموطنان در داخل خاک عراق نباشیم...
آخرین اخبار