باند سارقان موتورسیکلت در ساری متلاشی شد

 معاون امور شهرستان‌های پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از متلاشی شدن اعضای باند ۳ نفره سرقت موتورسیکلت در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سید جعفر ساداتیمعاون امورشهرستان های پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندرانگفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی  افزود: ماموران پلیس آگاهی تحقیقات گسترده پلیسی از مالباختگان و بررسی صحنه‌های سرقت، موفق شدند سه متهم به سرقت موتورسیکلت از سارقان سابقه دار و دارای محکومیت که با تشکیل باند سرقت به سرقت موتورسیکلت شهروندان اقدام می‌کردند، را شناسایی کنند.

سرهنگ ساداتی گفت: با هماهنگی قضائی ماموران پلیس آگاهی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر سه متهم به سرقت را دستگیر کردند.

 معاون امور شهرستان‌های پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی و ۸ فقره سرقت موتورسیکلت اقرار کردند و در بازرسی از محل سکونت و مخفیگاه این افراد ۸ دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند به شهروندان هشدار داد: همواره با استفاده از تجهیزات بازدارنده و هشدار دهنده، مراقب اموال خود باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 اتنهای پیام /ر 

دستگیری متهمان سرقتموتورسیکلت در ساری 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.