سردار اشتری:

امنیت و ترافیک روان در مرزهای سه گانه اربعین برقرار است/زائران برای تهیه ویزا به مراکز معتبر مراجعه کنند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه تسهیل در امور تردد زائران اربعین انجام شده و هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد.

امنیت و ترافیک روان در مرزهای سه گانه اربعین برقرار است/زائران برای تهیه ویزا به مراکز معتبر مراجعه کنند به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛   سردار حسین اشتری  فرمانده نیروی انتظامی در جریان بازدید از زیرساخت‌ها و امکانات مرز شلمچه در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از تمامی کسانی که با فرزندان خود در ناجا همکاری می کنند، گفت: در مرزهای سه گانه مهران، شلمچه و چذابه تردد زائران روان است و هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه نیروهای پلیس در مسیرهای منتهی به مرزهای سه گانه مستقر هستند، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری و هماهنگی که انجام می شود شاهد هیچگونه مشکلی نباشیم و همچون سال‌های گذشته تذکر می دهیم که کسانی که عازم عتبات هستند گذرنامه و ویزای خود را از شهرهای مبدا تهیه کنند زیرا در پایانه ها امکان صدرو گذرنامه و ویزا وجود ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید دوباره بر اخذ ویزا از مراکز مورد اعتماد تصریح کرد: زائران برای تهیه ویزا به مراکز معتبر مراجعه کنند تا خدای ناکرده دچار افراد سود جو نشوند.

سردار اشتری گفت: اداره گذرنامه هم سه شیفت پاسخگوی زائران هست، با هماهنگی های انجام شده از روزهای گذشته زائران می توانند علاوه بر ویزا گذرنامه را نیز به طور همزمان از همین مراکز تهیه کنند.

فرمانده ناجا افزود: برای اخذ ویزا امکانات و تسهیلات خوبی مهیا شده است؛ بنابراین به زائران توصیه می کنیم که هر چه زودتر برای گرفتن ویزا اقدام کنند و به روزهای آخر موکول نکنند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر مرزها آماده و روان است و امید است این هماهنگی و نظم موجود تا آخر و حتی تا برگشت زائران نیز ادامه داشته باشد.

سردار اشتری تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام ظرفیت و با عشق و علاقه در مرزهای سه گانه هستند و خدمتگذار زائران هستند تا بهترین خدمات را ارائه کنند.

وی یادآور شد: اعلام شده که مرز شلمچه به طور صرف محل عبور اتباع خارجی برای سفر به عتبات است و برای آن امکانات و زیر ساخت لازم نیز مهیا شده و مشکلی وجود ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی وضعیت امنیتی در مرزها را بسیار خوب خواند و گفت: در مرزهای داخلی مشکلی نداریم و در خارج مرزها نیز به برکت امام حسین مشکلی نیست البته مردم باید هوشیار باشند و موارد مشکوک را به پلیس اعلام کنند.

سردار اشتری بیان داشت: گذرنامه تقلبی نداریم فقط ویزای تقلبی بوده که ضمن شناسایی عوامل آن برخورد لازم نیز انجام شده، مردم دقت کنند و به محل ها و مراکز از قبل تعیین شده برای اخذ ویزا بروند، تعداد ویزاهای تقلبی کم بوده، مشخص شده و برخود لازم با آنان صورت گرفته است.

انتهای پیام/س

باردید فرمانده نیروی انتظامی از مرز شلمچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.